کد خبر: 11276
1402/11/15 - 11:25


عکاس زنجانی در شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر درخشید

اسامی هنرمندان راه‌یافته به بخش نمایشگاهی شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از سوی دبیرخانه این رویداد هنری اعلام شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ پس از پایان داوری نهایی آثار هنرمندان متقاضی حضور در فجر شانزدهم، ترکیب‌ نهایی راه‌یافتگان به نمایشگاه این رویداد هنری در رشته‌های طراحی و نقاشی، طراحی گرافیک، تصویرسازی، عکاسی، خوشنویسی، نگارگری، کارتون و کاریکاتور، مجسمه‌سازی، سرامیک و آبگینه هنری، رسانه‌های هنری جدید، طراحی فرهنگ‌محور و بخش موضوعی قله‌ها مشخص شد.

در این بین بهرام بیات عکاس زنجانی با ۲ اثر عکس در بخش قله ها حضور دارد.این هنرمند سابقه حضور در دوره چهاردهم ، سیزدهم و دوازدهم این جشنواره ملی را در کارنامه خود دارد.

بهرام بیات بیش از ۲۰۰ عنوان ملی و بین المللی در جشنواره های عکاسی اعم از رتبه اول جایزه بزرگ Agora Images اسپانیا ، رتبه اول جشنواره Urban's winter کشور انگلستان ، مدال طلای «فیاپ» جشنواره بین‌المللی عکس فیلارمونیای قرقیزستان ، نشان افتخار نقره‌ای جشنواره بین‌المللی WPE فرانسه ، رتبه اول بیست و ششمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ایران، رتبه دوم چهارمین جشنواره تلویزیونی شبکه مستند، بهترین تک عکس در پنجمین جشنواره تلویزیونی شبکه مستند ، رتبه سوم جشنواره ملی عکس زعفران، رتبه دوم جشنواره ملی عکس میراث ماندگار و... را در کارنامه خود دارد.

به جشنواره هنرهای تجسمی فجر ، امسال ۱۰ هزار و ۷۶ اثر از ۳۴۲۹ هنرمند در تمام بخش‌های جشنواره ارسال شده بود که پس از داوری، در بخش «رقابتی آزاد» ۶۱۹ اثر از ۴۵۳ هنرمند و در بخش «قله‌ها» ۱۲۴ اثر از ۸۶ هنرمند، در بخش «طراحی‌ فرهنگ‌محور» ۲۶ اثر از ۱۸ هنرمند، در بخش «دیوارنگاری شهری»، ۴۰ اثر از ۴۰ هنرمند و در بخش «بازار هنر»،۱۱۲ اثر از ۹۲ هنرمند، به نمایش گذاشته شد.

در نمایشگاه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر ، ۸۵۴ اثر در بخش‌های «مسابقه»، «قله‌ها»، «هنرمند محور» و «بازار هنر» از ۶۰۶ هنرمند حضور دارند که این نمایشگاه از ۱۰ بهمن الی ۳۰بهمن در فرهنگستان هنر تهران در حال برگزاری است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانجشنواره فجرعکاسیهنرهای تجسمی
sedayezanjannews.ir/nx11276


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»