کد خبر: 11279
1402/11/15 - 14:39


مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین:

توسعه صادرات با شناسایی بازارهای جدید در دستور کار قرار می‌گیرد

مديرعامل شرکت سرمايه‌گذاری نفت و گاز و پتروشيمی تامين (تاپيکو) گفت:توسعه صادرات در شرکت‌های زيرمجموعه با برنامه ريزی مناسب و اصولی با شناسايی بازارهای جديد در دستور کار قرار میگيرد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مديرعامل شرکت سرمايهگذاري نفت و گاز و پتروشيمي تامين (تاپيکو) گفت:توسعه صادرات در شرکتهاي زيرمجموعه با برنامه ريزي مناسب و اصولي با شناسايي بازارهاي جديد در دستور کار قرار ميگيرد.

بابک افقهي  در آيين تکريم و معارفه مديرعامل شرکت نخ تاير زنجان، ضمن تبريک ايامالله دهه فجر و چهل و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، افزود: افزايش سودآوري از طريق کاهش هزينهها و کاهش بهاي تمام شده، پيگيري مجدانه کاهش دوره وصول مطالبات همراه با تعامل سازنده با شرکتهاي تايرساز براي افزايش فروش و کاهش دوره وصول مطالبات، اصلاح ساختار مالي و کنترل هزينههاي سربار از جمله مواردي است که بايد در دستور کار قرار گيرد.

وي با تاکيد بر ورود نختاير به بازارهاي بينالمللي، گفت: برنامه ها و پيوستهاي صادراتي با شناسايي بازارهاي جديد همراه با نگاه به بازار کشورهاي همسايه بايد براي افزايش سودآوري در دستور کار باشد.

افقهي همچنين بر حفظ خوشنامي برند نختاير تاکيد کرد و افزود: با استفاده از تسهيلات بانکي جهت اجراي پروژه ها به اجراي آنها سرعت داده شود و فروش محصولات با هم افزايي درون گروهي و تعامل با شرکتهاي زير مجموعه افزايش يابد.

وي بر لزوم تکميل زنجيره ارزش اشاره کرد و افزود: اجراي فازهاي بعدي طرح توسعه، جهت تامين نياز بازار داخل و جلوگيري از خروج ارز در کشور و مذاکره با خودرو سازان جهت انعقاد قرارداد فروش پارچه ايربگ در جهت به ظرفيت رساندن توليد پارچه ايربگ خودرو از جمله موارد مهمي است که بايد براي آن برنامهريزي کرد.

مديرعامل شرکت سرمايه گذاري نفت و گاز و پتروشيمي تامين (تاپيکو) همچنين با اشاره به لزوم تربيت نيروي انساني ماهر براي انتقال تجربيات پيشکسوتان در مجموعه نختاير، تاکيد کرد: نظام ارتقاي درون سازماني و استفاده از نيروهاي موجود در دستور کار قرار گيرد و با نگاه به رابطه استاد-شاگردي براي تربيت نيروي ماهر اقدام شود.

حسين صنعان مديرعامل سابق نختاير نيز در اين مراسم، گفت: در مدت زمان حضور در اين شرکت توانستيم نختاير را از ورشکستگي خارج و تمامي بدهيهاي آن را تسويه کنيم و زيان انباشته را به صفر برسانيم. وي با بيان اينکه عرضه سهام اين شرکت در فرابورس اوايل اسفند انجام ميشود، گفت: در اين مدت توانستيم پروژه ساخت ايربگ را به صورت دانشبنيان بوميسازي کرده و ضايعات کارخانه را از 22 به 2 درصد کاهش دهيم.

مسعود اميدي، مديرعامل جديد نختاير نيز با تشکر از حسن اعتماد مجموعه، گفت: اميدوارم بتوانيم با توجه به سياستهاي کلي دولت مردمي، اين مجموعه را به سر منزل مقصود برسانم.

در پايان اين مراسم از زحمات حسين صنعان تقدير و مسعود اميدي به عنوان مديرعامل جديد نختاير زنجان معرفي شد. شرکت سرمايه گذاري و توسعه صنايع لاستيک ( نخ تاير زنجان ) از زيرمجموعه هاي شرکت سرمايه گذاري تامين اجتماعي ( شستا ) است که به عنوان بزرگترين توليد کننده نخ تاير و منسوجات صنعتي خاورميانه در شهر زنجان فعاليت دارد.

اين کارخانه به عنوان يکي از استراتژيکترين کارخانه ها در صنعت کشور است که نقش بسيار کليدي در زمان تحريم هاي ظالمانه براي صنعت تاير کشور داشت و بيش از 80 درصد نياز تايرسازان را تامين کرد

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاننخ تایرآيين تکريمصنعت تاير
sedayezanjannews.ir/nx11279


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»