کد خبر: 11288
1402/11/16 - 11:29


گره تاسیس ناحیه صنعتی چورزق طارم گشوده شد

همزمان با ایام الله دهه فجر با سفر استاندار زنجان به طارم، گره چندین ساله تاسیس ناحیه صنعتی چورزق با رفع مسائل مربوط به واگذاری زمین مورد نیاز گشوده شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز /  همزمان با ایام الله دهه فجر با سفر استاندار زنجان به طارم، گره چندین ساله تاسیس ناحیه صنعتی چورزق با رفع مسائل مربوط به واگذاری زمین مورد نیاز گشوده شد.

استاندار زنجان در پنجمین روز از دهه فجر در سفر به شهرستان طارم از محدوده تعیین شده برای احداث ناحیه صنعتی چورزق بازدید کرد.
محسن افشارچی افزود: تلاش ما رفع موانع واگذاری این محدوده و تامین زیرساخت های آن در کوتاه‌ترین زمان است.
وی اظهار کرد: بخش قابل توجهی از کارها در این خصوص انجام شده است و امیدواریم با اتمام فرآیندهای اداری، سوم خردادماه سال آینده عملیات اجرایی تامین زیرساخت ها در این منطقه فراهم شود.
فرماندار شهرستان طارم نیز به وجود یک شهرک و یک ناحیه صنعتی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در محدوده این شهرک و ناحیه صنعتی با محدودیت زمین مواجه هستیم و قطعات محدودی در آنها برای واگذاری مانده است که قیمت آنها بالاست و سرمایه گذاران خرد قادر به خرید آنها نیستند.
رضا انبارلو به تعیین تکلیف ناحیه صنعتی چورزق اشاره کرد و ادامه داد: تاسیس این ناحیه از ۱۰ سال گذشته شروع شده است ولی به نتیجه نرسیده بود.
وی اظهار کرد: با راه اندازی و فعالیت ناحیه های صنعتی چورزق، مسأله کمبود زمین برای واگذاری به سرمایه گذاران رفع می شود.
فرماندار طارم گفت: استقبال خوبی در طارم برای ایجاد صنایع در زمینه فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی به ویژه زیتون وجود دارد.
برای تاسیس ناحیه صنعتی چورزق در طارم زمین به مساحت ۵۰ هکتار نیاز است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانواگذاری زمینناحیه صنعتیچورزق
sedayezanjannews.ir/nx11288


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»