کد خبر: 11305
1402/11/18 - 14:1


استاندار زنجان:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فشار خارجی را کاهش می‌دهد

استاندار زنجان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اهمیت زیادی دارد و فشار خارجی بر کشور را کاهش می‌دهد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ محسن افشارچی روز چهارشنبه در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شرکت کالسیمین استان با بیان اینکه انتخابات پیش رو اهمیت بسزایی دارد، افزود: اقدامات متعددی در حوزه‌های مختلف برای عمران و پیشرفت کشور انجام می‌شود که به نوع خود جای تقدیر و تشکر دارد ولی هیچ یک جای مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات را پر نمی کند چون انتخابات نماد اقتدار کشور است.

وی اضافه کرد: انتخاب نماینده اصلح برای مجلس شورای اسلامی اهمیت زیادی دارد و می‌تواند برای توسعه استان بسیار مفید باشد که باید مورد توجه عموم مردم قرار گیرد.

افشارچی با بیان اینکه طی ۴۵ سال گذشته کارهای متعددی برای آبادانی کشور انجام گرفته است، اضافه کرد: راه نرفته زیادی وجود دارد و تمامی تلاش مسئولان خدمتگزاری به مردم است .

این مسئول با برشمردن اقدامات شاخص بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد : کارهای انجام گرفته‌ در مقایسه با قبل انقلاب بسیار زیاد بوده و نمود عینی آنها در بخش های مختلف قابل مشاهده است.

وی اظهار داشت:به عنوان مثال ضریب نفوذ گاز در روستاهای زنجان به ۹۶ درصد و در شهرها به ۹۸ درصد رسیده درحالیکه قبل از انقلاب تعداد معدودی از شهرهای کشور از نعمت گاز برخوردار بودند.

افشارچی با بیان اینکه هر ۱۵ سال یک جنبش در کشور شکل گرفته که راس آن مبارزه با استبداد و استعمار بوده است، اظهار داشت: طی ۴۵ سال گذشته از انقلاب اسلامی، ایستادگی در برابر استعمار و استکبار یک آرمان و ارزش بوده که هدف آن حفظ استقلال و خوداتکایی کشور است.

استاندار زنجان هدف از سفر شهرستانی را بررسی مشکلات از نزدیک و گفت و گو با مردم عنوان کرد و گفت:با این سفرها برای حل این مشکلات تلاش می کنیم.

منبع: ایرنا

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاناستاندار زنجانتحریمفشارهای اقتصادی مردم
sedayezanjannews.ir/nx11305


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»