کد خبر: 11311
1402/11/21 - 9:27


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد؛

تکمیل حوزه استحفاظی استان زنجان در بخش آزادراه

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه حوزه استحفاظی استان زنجان در بخش آزاد راهی تکمیل شده است،گفت: از این میزان ۱۰۰ کیلومتر آزادراه زنجان به سمت تهران بوده و ۱۰۰ کیلومتر هم به سمت استان آذربایجان شرقی است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در برنامه گفتگویی «دستاورد» در محل شبکه اشراق،با بیان اینکه بخش اعظمی از اقداماتی که در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان انجام می شود در بخش راه و راهسازی است،گفت: ساخت راه در بخش های آزاد راه، بزرگراه و راه های اصلی بر عهده اداره کل راه و شهرسازی است ولی نگهداری راهها در تمام بخش های راه بر عهده راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان است.     

وی،با بیان اینکه استان زنجان از موقعیت جغرافیایی استثنایی برخودار است،گفت: این استان مرکز اتصال استانهای شمالغرب به پایتخت است و در این میان می طلبد به توسعه بهبود راهها توجه ویژه ای شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،به میزان طول شبکه راههای استان زنجان اشاره کرد و افزود: این استان « ۲۰۰ کیلومتر » آزاد راه، «۱۳۰کیلومتر» بزرگراه،«۳۵۰ کیلومتر» راه اصلی،«۷۵۰ کیلومتر »راه فرعی و« ۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر» راه روستایی دارد.

بخش اعظمی از پروژه های راه سازی از محل اعتبارات ملی تامین می شود

اسماعیلی، با بیان اینکه حوزه استحفاظی استان زنجان در بخش آزاد راهی تکمیل شده است،گفت: از این میزان ۱۰۰ کیلومتر آزادراه زنجان به سمت تهران بوده و ۱۰۰ کیلومتر هم به سمت استان آذربایجان شرقی است.

وی، با تاکید بر اینکه بخش اعظمی از پروژه های راه سازی از اعتبارات ملی تامین می شود، تصریح کرد: بخش راه یکی از مولفه‌های مهم اصلی توسعه هر کشوری است و وجود راه برای هر منطقه یک سرمایه ارزشمند است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاناستحفاظیآزادراهاعتبارات ملی
sedayezanjannews.ir/nx11311


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»