کد خبر: 11317
1402/11/22 - 13:36


مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان مطرح کرد؛

پرداخت ۲۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی در زنجان

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: امسال ۲۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات در شعب این استان پرداخت شده است که این رقم تا پایان سال به بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: امسال ۲۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات در شعب این استان پرداخت شده است که این رقم تا پایان سال به بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد. 

اصغر احمدی افزود: این میزان تسهیلات که ۹۰ درصد آن در بخش کشاورزی و زیربخش های آن است شامل ۲۲ هزار فقره پرونده می شود

وی ادامه داد: این تسهیلات به طور عمده در زمینه های اشتغالزایی، حمایت از تولید گوشت قرمز، واحدهای مرغداری، مکانیزاسیون و ارتقای بهره وری در بخش کشاورزی بوده است.

احمدی اظهار کرد: امسال در زمینه حمایت از تولید بذرهای گواهی شده برای افزایش راندمان تولید نیز تاکنون هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به فعالان این بخش در استان پرداخت شده است.

وی افزود: در راستای حمایت از تولید گوشت مرغ و تامین نیاز بازار، در کنار پرداخت تسهیلات، وام هزار و ۳۲۰ میلیارد ریالی به مرغداران را که سررسید آنها برای اوایل امسال بود، تمدید کردیم تا به سهم خود از واحدهای فعال در این بخش حمایت های لازم را داشته باشیم چرا که اعتقاد داریم بانک کشاورزی یک بخش از حلقه های تولید است.

احمدی با بیان اینکه در بخش تسهیلات تکلیفی نیز بانک کشاورزی در استان عملکرد مطلوبی داشته است، گفت: امسال در حوزه مسکن روستایی بالغ بر هزار فقره تسهیلات مقاوم سازی به میزان سه و نیم میلیارد ریال برای هر واحد مسکونی درحال پرداخت است .

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: شعب این بانک در استان امسال تاکنون ۷۸۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات فرزند آوری پرداخت کردند که در این زمینه بانک کشاورزی استان رتبه نخست را در بین بانک های کشاورزی کشور به خود اختصاص داده است.

احمدی اظهار کرد: در زمینه تسهیلات ازدواج نیز تاکنون هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال به متقاضیان اعطا شده که در این حوزه نیز رتبه سوم را در بین بانک های کشاورزی استان ها داریم.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانتسهیلات کشاورزیبانک کشاورزیاشتغالزایی
sedayezanjannews.ir/nx11317


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»