کد خبر: 11325
1402/11/23 - 13:43


رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان مطرح کرد؛

کشف 100 میلیاردی گندم احتکاری در زنجان

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف 433 هزار کیلوگرم گندم احتکاری به ارزش 100 میلیارد ریال خبرداد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف 433 هزار کیلوگرم گندم احتکاری به ارزش 100 میلیارد ریال خبرداد. 

سرهنگ "حسین بدری"  با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی در سطح استان به اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران در راستای اجرای این طرح موفق به شناسایی سه واحد متخلف بوجاری در شهر"هیدج" شده و طی هماهنگی با مقام قضایی  در معیت نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و اداره غله به این سه واحد متخلف اعزام شدند.

سرهنگ بدری تصریح کرد:  ماموران در بازرسی از  این سه واحد بوجاری مقدار 433 هزار کیلوگرم گندم احتکار شده به ارزش 100 میلیارد ریال را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این مقدار گندم احتکار شده را بیش از 100  میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: 3 نفر متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی زنجان در پایان از شهروندان خواست: چنانچه اطلاعی از نگهداری کالاهای قاچاق و کالاهای احتکار شده توسط افراد دارند موضوع را از طریق شماره تلفن های 096300 و 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانگندم احتکارامنیت اقتصادیقاچاق
sedayezanjannews.ir/nx11325


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»