کد خبر: 11331
1402/11/24 - 13:14


مدیر تعاون روستایی استان زنجان گفت:

کشت قراردادی گندم در اراضی کشاورزی استان زنجان

مدیر تعاون روستایی استان زنجان گفت: 10 هزار هکتار کشت قراردادی گندم در اراضی کشاورزی استان زنجان ثبت شده است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیر تعاون روستایی استان زنجان گفت: 10 هزار هکتار کشت قراردادی گندم در اراضی کشاورزی استان زنجان ثبت شده است.  

عبدالله جعفری با اشاره به آخرین وضعیت کشت قراردادی ابلاغی به تعاون روستایی استان زنجان،اظهار کرد: تاکنون ثبت 10 هزار هکتار کشت قراردادی گندم در اراضی کشاورزی حوزه عمل استان زنجان توسط کشاورزان انجام شده است.

وی با اشاره به برشمردن مزایای این طرح و تاکید ویژه بر تلاش بیشتر جهت افزایش فعالیتها در زمینه توسعه کشت قراردادی، افزود: تعاون روستایی دارای ظرفیتهای فراوانی در تمامی نقاط استان ازجمله مراکز خرید گندم و دفاتر تعاونیها است. از این رو وجود و حضور در روستاها باید فرصتی جهت موفقیت در این طرح باشد.

 این مسئول با بیان اینکه باتوجه به اهمیت موضوع، کشت قراردادی بایستی به اولویت کاری تمام تشکلها تبدیل شود، تشریح کرد: کشاورزان حوزه عمل استان زنجان میتوانند با مراجعه به لینک https://farm.mcinext.com و یا نصب برنامه از سایت سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به آدرس www.corc.ir بر روی گوشی خود نسبت به عقد قرارداد خود به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

 جعفری خاطرنشان کرد: فعالیت همه ادارات و تشکلهای تعاونی استان به عنوان پایگاه کشاورزی قراردادی تا اعلام پایان طرح کماکان ادامه خواهد داشت.

گفتنی است آمادهسازی و بستهبندی 300 بسته معیشتی غذایی اهدایی به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر و توزیع بین اقشار آسیبپذیر جامعه روستایی به منظور مشارکت در طرحهای حمایتی و اردوهای جهادی مشارکتی ویژه ایام دهه فجر با همراهی مشارکت فعالانه و جهادی شبکه اتحادیههای استانی، شهرستانی و شرکتهای تعاونی روستایی استان انجام شد.  

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانکشت گندمبسته معیشتیشرکت تعاونی
sedayezanjannews.ir/nx11331


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»