کد خبر: 11363
1402/11/29 - 11:44


رئیس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان مطرح کرد:

کشف 4 میلیاردی انواع کالای قاچاق در زنجان

رئیس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان از توقیف 4 دستگاه خودرو و کشف انواع کالای خارجی و قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در اين استان خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سرهنگ "حسین بدری "  رئیس پليس امنيت اقتصادي استان زنجان در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی ، حمل کالای قاچاق با سه دستگاه خودرو سواری شوتی، و یک دستگاه اتوبوس مسافربری(ناوگان حمل و نقل عمومی) ، برای ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه انتظامی استان محرز و مراتب در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: مامورین پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس محورهای مواصلاتی استان، خودروهای مذکور را رویت کرده و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف که در بازرسی از آنها در مجموع تعداد؛ 663 بطری نوشیدنی انرژی زا خارجی ،463 کیلوگرم غذای سگ و گربه خارجی ، 310 کیلوگرم ماکارونی خارجی ،66 کیلوگرم انواع شکلات و 95 کیلوگرم سس گوجه خارجی و قاچاق کشف گردید.

اين مقام انتظامي عنوان داشت : کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را  4 میلیارد ريال برآورد کردند که در اين خصوص پرونده قضايي تشكيل و تحت رسيدگي مي باشد.

سرهنگ بدری با تاکيد بر قاطعيت پليس در تداوم اجراي طرح هاي عملياتي مبارزه با قاچاق کالا در اجراي هرچه بهتر طرح هاي مبارزه با قاچاق کالا، ضمن تقدير و تشکر از آحاد جامعه در همکاري با پليس از مردم خواست: در صورت مشاهده و آگاهي از هرگونه جرايم اقتصادي، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانکالای قاچاقپلیسدستگیری
sedayezanjannews.ir/nx11363


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»