کد خبر: 11366
1402/11/29 - 13:30


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان مطرح کرد:

راه‌یابی 8 اثر هنرمندان صنایع‌دستی زنجان به هشتمین جشنواره صنایع‌دستی فجر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از راه‌یابی 8اثر از ۵ هنرمند و صنعتگر صنایع‌دستی و استان به هشتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر با عنوان «سرو سیمین ۸» و نمایش این آثار در نمایشگاه این جشنواره در مجموعه فرهنگی برج آزادی تهران خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سید سعید صفوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان امروز یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: از این تعداد اثر، هفت اثر برگزیده‌ی داوری اولیه در معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و یک اثر ملیله از آثار دارای مهر اصالت ملی دوره گذشته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان افزود: این ۸ اثر پذیرفته‌شده از ۵ هنرمند زنجانی است که آثارشان به همراه سایر هنرمندان کشور از ۲۷ بهمن‌ماه لغایت اول اسفندماه سال جاری در نمایشگاه جشنواره مذکور در برج آزادی تهران در معرض دید عموم قرارگرفته است.

او خاطرنشان کرد: آثار راه‌یافته استان به هشتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر در رشته‌های ملیله و یک اثرمصنوعات چوبی است.

صفوی بیان کرد: هشتمین جشنواره صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر تا یکم اسفند ادامه خواهد داشت و مراسم اختتامیه آن عصر اول اسفندماه سال جاری با حضور مقامات و مسئولان، استادکاران شاخص استان‌های کشور در محل سالن اجتماعات برج میلاد تهران برگزار خواهد شد. مراسم هشتمین جشنواره بین المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر با عنوان «سرو سیمین ۸» از ۲۷ بهمن تا ۱ اسفند ۱۴۰۲ در تهران برگزار شد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانفرهنگصنایع دستیهنرهای سنتی
sedayezanjannews.ir/nx11366


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»