کد خبر: 11395
1402/12/03 - 11:35


استاندار زنجان:

ایجاد باغ‌های پسته در غرب استان برای تولید ثروت با کشاورزی بهره ور است

استاندار زنجان گفت: ایجاد باغ های مدرن پسته در غرب زنجان در راستای حرکت به سمت تکمیل پازل‌های تولید ثروت از محل‌های مختلف به ویژه کشاورزی بهره ور است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ محسن افشارچی در آیین آغاز عملیات اجرایی فاز اول باغ مکانیزه پسته به منظور محرومیت زدایی در منطقه غرب زنجان افزود: امیدواریم با اجرای این طرح همان خیری که زیتون به طارم رسانده و توسعه مزارع پرورش ماهی قزل آلا در ماهنشان رقم‌زده، ایجاد باغ های پسته در غرب شهرستان زنجان نیز منجر به تحول و توسعه این منطقه شود.

وی ادامه داد: فاز اول این طرح در مساحت هزار هکتار پیش بینی و اجرا می شود که هم جنبه آموزشی و هم کارکرد اشتغال زایی برای ساکنان منطقه دارد.

استاندار زنجان تصریح کرد: اجرای چنین طرح هایی با هدف زدودن غبار محرومیت از چهره منطقه غرب زنجان است.

افشارچی با قدردانی از پیگیری دستگاه‌های متولی در اجرایی شدن طرح ایجاد باغات پسته در غرب شهرستان زنجان، گفت: تعامل در توسعه کشاورزی این منطقه با اولویت ایجاد باغات پسته با رویکرد راهبردی و دراز مدت است و امیدواریم در آینده ای نه چندان دور شاهد ثمرات آن باشیم.

وی با بیان اینکه کشاورزی بهره ور از مولفه های مهم تولید ثروت است، افزود: این دغدغه را با ایجاد باغ های مدرن پسته در غرب زنجان دنبال می کنیم.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاناستاندارباغ های مدرن پستهکشاورزی
sedayezanjannews.ir/nx11395


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»