کد خبر: 11412
1402/12/08 - 11:16


مدیرکل امور مالیاتی زنجان خبر داد:

واریز 1082 میلیارد ریالی به حساب دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان زنجان

مدیرکل امور مالیاتی زنجان گفت: تا پایان بهمن ماه سال جاری حدود 1082 میلیارد ریال اعتبارات ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان زنجان واریز شده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: مدیرکل امور مالیاتی زنجان گفت: تا پایان بهمن ماه سال جاری حدود 1082 میلیارد ریال اعتبارات ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان زنجان واریز شده است.

فیروز شکوری مدیرکل امور مالیاتی زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان گفت: تا سی ام بهمن ماه سال جاری  حدود 1082 میلیارد ریال اعتبارات ارزش افزوده  به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان زنجان واریز شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان اضافه کرد: این اعتبارات به حساب 21 شهرداری شهرهای استان و دهیارها و روستاهای فاقد دهیاری و همچنین عشایر استان واریز شده است که از این مبلغ سهم شهرستان زنجان بیش از 531 میلیارد تومان است.

شکوری ادامه داد: سهم شهرستان‌های استان زنجان از این اعتبارات شامل؛ شهرستان ابهر بیش از 155 میلیارد تومان، شهرستان خرم دره حدود 70 میلیارد تومان، شهرستان خدابنده بیش از 168 میلیارد تومان، شهرستان ایجرود بیش از 37 میلیارد تومان، شهرستان سلطانیه بیش از 31 میلیارد تومان، شهرستان طارم حدود 48 میلیارد تومان بوده و سهم شهرستان ماهنشان بیش از 42 میلیارد تومان می باشد.

این مقام مسئول اظهار کرد: امیداوریم با این واریزی ها به حساب شهرداری ها و دهیاریها شاهد هرچه بیشتر عمران و آبادانی در استان باشیم.

این مقام مسئول تاکید کرد:  این حق مسلم مردم شریف ماست که شاهد اتقافات خوب در حوزه  توسعه  شهر و دیارخود باشند و بدانند مالیات پرداختی آنها صرف چه اموراتی می شود، بنابراین مسئولین امر اگر در این حوزه روشنگری لازم را از نحوه هزینه کرد اعتبارات ارزش افزوده انجام دهند؛ مردم نیز پا به پای مسئولین خود در توسعه شهری و روستایی مشارکت خواهند کرد.

شکوری اعلام کرد: مالیات مطمئن‌ترین منبع برای تامین هزینه های اداره کشور است، نظام سلطه با اعمال تحریم‌ها مشکلاتی را ایجاد می کند و باید از سیاست اتکای به نفت، تغییر رویه بدهیم. معتقدیم وقتی مالیات در جامعه نهادینه شود، این موضوع پاسخگویی نهادهای اجرایی را در هزینه کرد منابع، افزایش می دهد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانامور مالیاتیداراییاعتبارات
sedayezanjannews.ir/nx11412


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»