کد خبر: 11427
1402/12/10 - 11:45


فرماندار خدابنده:

انشعابات گاز 14 روستای بخش افشار خدابنده در حال نصب است

جواد تاراسی: در صورت ارائه نقشه تایید شده؛ کنتور در تمامی روستاها بلافاصله نصب می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: فرماندار خدابنده گفت: شبکه گاز چهارده روستای بخش افشار به طول تقریبی ۱۷ کیلومتر شامل خطوط تغدیه و شبکه و دو ایستگاه تقلیل فشار  پس از اجرا و با  انجام تست‌های لازم  و با حضور مسئولین شهرستان و بخش افشار در ایام دهه فجر و  در مورخه ۱۸ بهمن ماه سال جاری تزریق گاز شد  و با توجه به‌ اینکه  نصب انشعابات پس از تزریق گاز صورت می‌گیرد؛ هم اکنون انشعابات روستاها در حال نصب می‌باشد.

چهارم اسفندماه 1402 گلایه‌هایی نسبت به برخی از عملکردهای مسئولان ذیربط در خصوص پروژه‌های گازرسانی در خروجی کانال خروجی صدا نیوز وابسته به گروه رسانه‌ای صدای زنجان منتشر شد.

در این مطلب، یکی از مخاطبان گلایه کرده بود که؛ روستاهای «گنداب»، «توتورقان»، «خلیفه»، «قویجوق» «محمدلو» از توابع بخش قشلاقات افشار که در رسانه‌ها اعلام شد این ساکنان از نعمت گاز خانگی بهره‌مند شدند  در حالی که بعد از گذشت 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی؛ هنوز المکی در این روستاها نصب نشده است.

جواد تاراسی، فرماندار خدابنده در گفت‌وگو با صدای زنجان در این زمینه گفت: شبکه گاز چهارده روستای بخش افشار به طول تقریبی ۱۷ کیلومتر شامل خطوط تغدیه و شبکه و دو ایستگاه تقلیل فشار  پس از اجرا و با  انجام تست‌های لازم  و با حضور مسئولین شهرستان و بخش افشار در ایام دهه فجر و  در مورخه ۱۸ بهمن ماه  سال جاری تزریق گاز شد  وبا توجه به‌ اینکه  نصب انشعابات پس از تزریق گاز صورت می‌گیرد؛ هم اکنون انشعابات روستاها در حال نصب می‌باشد.

طبق اظهارات فرماندار خدابنده؛ در صورت ارائه نقشه تایید شده؛ کنتور در تمامی روستاها بلافاصله قابل نصب می باشد .

تاراسی اضافعه کرد: ضمناً ادعای برخی از شهروندان گرامی مبنی بر افتتاح پروژه های گاز با قیچی درست نیست و از فندک برای روش کردن مشعل گاز استفاده میشود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانانشعابات گازخدابندهروستا
sedayezanjannews.ir/nx11427


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»