کد خبر: 11459
1402/12/14 - 13:40


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبر داد:

تخصیص برنج و شکر در طرح ضیافت به استان زنجان

مديرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 846 تن برنج و شکر در راستای تنظيم بازار در طرح ضيافت برای استان زنجان تامين و توزيع می شود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مديرکل غله و خدمات بازرگاني استان زنجان گفت: 846 تن برنج و شکر در راستاي تنظيم بازار در طرح ضيافت براي استان زنجان تامين و توزيع ميشود.

ولياله زماني، اظهار کرد: تخصيص برنج از انواع هندي 1121 و پاکستاني و شکر سفيد براي مصرف خانوارها از محل ذخاير راهبردي، متناسب با موجودي انبارها و با قيمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزيع ميشود.

وي گفت: 566 تن برنج در قالب 342 تن برنج هندي 1121 و 224 تن برنج پاکستاني در بستهبندي 10 کيلويي با قيمت مصوب ستاد تنظيم بازار براي بستهبندي و توزيع به عاملين توزيع حقيقي و حقوقي، مراکز خيريه و بهزيستي، فروشگاههاي زنجيرهاي، تعاونيها و اصناف مختلف در سطح استان زنجان عرضه خواهد شد.

مديرکل غله و خدمات بازرگاني استان زنجان افزود: 280 تن شکر سفيد با قيمت مصوب ستاد تنظيم بازار براي بستهبندي و توزيع به عاملين توزيع حقيقي و حقوقي، فروشگاههاي زنجيرهاي، تعاونيها، غرفههاي ميادين تره بار و اصناف مختلف در سطح استان زنجان عرضه ميشود.

 وي بيان کرد: شکر سفيد نيز در بستهبنديهاي مختلف با قيمت ستاد تنظيم بازار با احتساب يک درصد ماليات بر ارزش افزوده براي هر کيلوگرم در اختيار کارگروه تنظيم بازار استان قرار ميگيرد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانتخصیص برنج و شکرطرح ضیافتتنظيم بازار
sedayezanjannews.ir/nx11459


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»