کد خبر: 11558
1403/01/18 - 14:46


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

۹۳ درصد مشمولان کالابرگ الکترونیکی در زنجان از این طرح استفاده کردند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: طی ماه های بهمن و اسفند 93 درصد مشمولان کالا برگ الکترونیکی در این استان از طرح فجرانه آن استفاده کردند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: طی ماه های بهمن و اسفند 93 درصد مشمولان کالا برگ الکترونیکی در این استان از طرح فجرانه آن استفاده کردند.

طیب جعفری افزود: میانگین کشوری استقبال مشمولان از طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی 83 درصد است. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: مرحله سوم طرح کالا برگ الکترونیکی با عنوان "طرح فجرانه" در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه بگیر برای دهکهای اول تا هفتم درآمدی استان تا 18 اردیبهشت اجرا می شود.

جعفری افزود: همه خانوار دهکهای اول تا هفتم، 2 میلیون و 200 هزار ریال اعتبار برای خرید 11 قلم کالا برگی دریافت می کنند. وی ادامه داد: در این طرح یک سبد 11 قلمی برای تامین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامینهای لازم برای هر فرد با قیمتهای مبنای سال 1401 انتخاب شده است. جعفری اظهار کرد: اعتبار جدید 2 میلیون و 200 هزار ریالی علاوه بر یارانه فعلی است و خانوار یارانه بگیر به صورت مجزا یارانه نقدی خود را به صورت ماهانه دریافت خواهند کرد.

وی افزود: مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته است و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می شود. جعفری گفت: دهک های یک تا هفت مشمول اعتبار جدید هستند و یارانه بگیران این دهک ها میتوانند با مراجعه به فروشگاههای عضو طرح کالابرگ الکترونیکی نسبت به خرید اقلام اساسی و بهره مندی از این حمایت تشویقی اقدام نمایند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاکنون پایانههای فروش کالابرگ الکترونیکی در بیش از هزار و 900 فروشگاه در سطح استان فعال شده است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانکالابرگطرح فجرانهمعیشت
sedayezanjannews.ir/nx11558


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»