کد خبر: 11625
1403/02/01 - 14:11


آیین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت برق منطقه ای زنجان با حضور معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو برگزار شد؛

یک زن سکان‌دار شرکت برق منطقه‌ای زنجان شد

درآیین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت برق منطقه ای زنجان که با حضور معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو برگزار گردید؛ «پروانه برهانی» به عنوان مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان معرفی و از خدمات منصور اوجاقی مدیرعامل قبلی این شرکت قدردانی شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: درآیین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت برق منطقه ای زنجان که با حضور معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو برگزار گردید؛ «پروانه برهانی» به عنوان مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان معرفی و از خدمات منصور اوجاقی مدیرعامل قبلی این شرکت قدردانی شد.

مریم کارگرنجفی در آیین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت برق منطقه ای زنجان از اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی در زیر مجموعه های وزارت نیرو خبر داد و گفت: در این راستا تا کنون ۶۰ نفر جذب شده اند و فرآیند جذب ۱۲۶ نفر نیز در حال انجام است. رویکرد ما بهره گیری هر چه بیشتر از توان نخبگان در مجموعه های وزارت نیرو است.

وی ادامه داد: در زمان حاضر از حدود ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان فعال در کشور بیش از هزار شرکت در حوزه وزارت نیرو فعال هستند که زمینه فعالیت ۸۰ درصد از این شرکت ها نیز در حوزه برق است.

کارگر نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وزارت نیرو در دولت سیزدهم توفیقات خوبی داشته است، اظهار کرد: عمده این موفقیت در گذر از پیک تابستان ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در حوزه آب و برق خود را نشان داد.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو به سرعت گرفتن جهاد آبرسانی به روستاها در کشور اشاره کرد و گفت: رکورد زنی در کاهش اجرای پروژه‌ها از نظر زمانی، از دیگر موفقیت های وزارت نیرو در دولت سیزدهم است.

کارگر نجفی اظهار کرد: وزارت نیرو در حوزه نظام بهره وری طی ۲ سال گذشته رتبه برتر را در جشنواره شهید رجایی کسب کرده است.

 مصرف ۵۰ درصد برق کشور در بخش تولید

مدیرعامل شرکت توانیر هم گفت: به صورت میانگین ۵۰ درصد برق کشور در بخش تولید واحدهای صنعتی مصرف می‌شود.

مصطفی رجبی مشهدی افزود: بیش از ۷۵ درصد برق تولیدی شرکت برق منطقه ای زنجان که استان های زنجان و قزوین را تحت پوشش دارد در تولید مصرف می شود و این میزبان بالاتر از میانگین کشوری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش ها و اقدامات وزارت نیرو در رفع ناترازی تولید و مصرف برق کشور اشاره کرد و ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ با ناترازی شدیدی مواجه بودیم ولی طی ۲ سال گذشته با مجموع اقدامات انجام شده این موضوع با درایت و برنامه ریزی های دقیق حل شد.

رجبی مشهدی گفت: برای امسال نیز انجام ۱۸۰ اقدام تامین انرژی در کشور تعریف شده و امیدواریم سال جاری نیز سال مطلوبی برای صنعت برق کشور باشد.

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: در این راستا ظرفیت های مناسبی در حوزه صنعت برق ایجاد شده که ساخت نیروگاه های حرارتی جدید و راه اندازی نیروگاه های تجدید پذیر، نمونه هایی از این پتانسیل هاست.

مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه تغییر مدیریت ها با هدف بهبود در انجام امور است، گفت: در حوزه های زیرساختی فعالیت های خوبی در استان انجام شده است.

به گزارش صدای زنجان؛ پروانه برهانی به عنوان مدیر عامل شرکت برق منطقه ای زنجان معرفی و از خدمات منصور اوجاقی مدیرعامل قبلی این شرکت قدردانی شد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانشرکت برقمعارفه مدیرانانتصاب
sedayezanjannews.ir/nx11625


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»