کد خبر: 11655
1403/02/06 - 9:39


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خبرداد:

مصرف گاز در زنجان پنج درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از سه میلیارد و ۴۱۸ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی در زنجان مصرف شد که این میزان پنج درصد نسبت به مدت مشابه قبل افزایش یافته است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از سه میلیارد و ۴۱۸ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی در زنجان مصرف شد که این میزان پنج درصد نسبت به مدت مشابه قبل افزایش یافته است.

رحیم سلیمانی‌نژاد با بیان اینکه مصرف گاز در سال گذشته نسبت به مدت مشابه قبل بالغ بر ۱۵۲ میلیون و ۲۷۰ هزار مترمکعب افزایش داشته است، افزود: افزایش تعداد مشترکین گاز طبیعی و بالا بودن الگوی مصرفی آنها موجب افزایش مصرف گاز در استان شد.

وی یادآور شد: در یک سال گذشته بیش از ۲۰ هزار مشترک در بخش خانگی، بیش از سه هزار مشترک در بخش تجاری و ۲۱۶ مشترک در بخش صنعتی به تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان افزوده شد.

سلیمانی نژاد تامین گاز ایمن و پایدار را برای مشترکین از جمله برنامه‌های اصلی شرکت گاز استان زنجان برشمرد و اظهار داشت: شرکت گاز زنجان با تلاش شبانه روزی در راستای مدیریت پایداری شبکه گاز رسانی به دنبال کسب رضایتمندی مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان است.

وی نرخ بهره مندی خانوارهای روستایی استان زنجان از نعمت گاز طبیعی را در زمان حاضر ۹۵.۵ درصد بیان کرد و افزود: این پوشش در مجموع استانی به ۹۸ درصد رسیده است.

سلیمانی نژاد تصریح کرد: از مجموع مشترکان گاز طبیعی در این استان ۳۶۸ هزار و ۴۴۰ مشترک شهری و ۲۵۱ هزار و پنج مشترک روستایی هستند.

هم اکنون ۱۰۰ درصد شهرهای استان و ۷۴۰ روستا از مجموع ۹۱۱ روستای استان گاز دار هستند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمصرف گازگاز طبیعیمشترکان گاز
sedayezanjannews.ir/nx11655


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»