کد خبر: 11668
1403/02/09 - 14:21


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان :

۹۰‌ هزار کارگر زنجانی مشمول قانون کار هستند

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 90‌ هزار کارگر در اين استان مشمول قانون کار هستند که 50 درصد آنها در حوزه صنعت و بقيه در حوزه‌های مختلف مثل خدمات فعاليت می کنند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان زنجان گفت: 90 هزار کارگر در اين استان مشمول قانون کار هستند که 50 درصد آنها در حوزه صنعت و بقيه در حوزههاي مختلف مثل خدمات فعاليت ميکنند.

طيب جعفري، مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان زنجان با بيان اينکه جامعه شاغلين استان زنجان در مرز 400 هزار نفر است، اظهار داشت: اين در حالي است که جامعهاي که مشمول قانون کار هستند، بيش از 90 هزار نفر است که 50 درصد آنها در حوزه صنعت و بقيه در حوزههاي مختلف مثل خدمات در استان فعاليت ميکنند.

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان زنجان با بيان اينکه از پنجم تا يازدهم ارديبهشت ماه هرسال به عنوان هفته کار و کارگر نامگذاري شده است، گفت: برنامههاي هفته کار و کارگر در حال برگزاري است که شاخصترين اين برنامهها يادواره شهداي کارگري است که در 11 ارديبهشتماه برگزار ميشود.

وي به ديدار اخير جمعي از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: از استان زنجان هم جمعي از کارگران در قالب دو دستگاه اتوبوس با رهبر انقلاب ديدار کردند.

جعفري با اشاره به برگزاري همايش پيادهروي جامعه کارگري در ابهر افزود: ديدار با خانواده شهداي کارگر و معرفي شهداي شاخص استان و کشور، عيادت از بيماران بستري و کارگران آسيب ديده در بيمارستان تامين اجتماعي امام حسين(ع) استان، رزمايش شيفت ايثار با هدف توزيع بستههاي معيشتي و کمک مومنانه، اعزام گروههاي جهادي سفيران توليد به مدارس و برنامه راهيان پيشرفت توسط خواهران بسيجي از ديگر برنامههاي پيش بيني شده براي هفته کار و کارگر در استان زنجان است

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانکارگرقانون کارمديرکل تعاون
sedayezanjannews.ir/nx11668


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»