کد خبر: 11686
1403/02/11 - 13:42


تقدیر و تجلیل از کارگران نمونه مجتمع معدنی سرب و روی انگوران؛

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان : کارگران در اولین سنگر رفع محرومیت و رونق اقتصادی قرار دارند

بمناسبت بزرگداشت هفته کار و کارگر و با حضور آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان ، ائمه جمعه ماهنشان و دندی ، ریاست اداره صمت استان ، فرماندار ، بخشدار دندی ، ریاست اداره کار و رفاه اجتماعی ، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی و هئیت های همراه ضمن بازدید از معدن از کارگران نمونه مجتمع تقدیر و تجلیل بعمل آمد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ بمناسبت بزرگداشت هفته کار و کارگر و با حضور آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان ، ائمه جمعه ماهنشان و دندی ، ریاست اداره صمت استان ، فرماندار ، بخشدار دندی ، ریاست اداره کار و رفاه اجتماعی ، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی و هئیت های همراه ضمن بازدید از معدن از کارگران نمونه مجتمع تقدیر و تجلیل بعمل آمد . 

در این مراسم آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان اظهار داشت: کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و رونق و شکوفایی اقتصادی قرار دارند. آیت اله خاتمی در مراسم گرامیداشت روز کار و کارگر در معدن انگوران با بیان اینکه نگاه به کار و کارگر در دنیا بر اساس منفعت اقتصادی و نظام سرمایه داری است عنوان کرد: در اسلام کار و تلاش از کرامت خاصی برخوردار است و بر اساس فرمایشات قرآن ، پیامبر و ائمه اطهار، بالاترین و بهترین دریافت و برداشت انسان در دنیا تلاش است.

نماینده ملی فقیه در استان یادآور شد: کسی که برای امرار معاش خود تلاش می کند به مصداق جهاد با دشمن است چرا که فقر یکی از بزرگترین دشمنان به شمار می رود.

آیت اله خاتمی خاطر نشان ساخت: مسئولین وظیفه دارند از زحمات این افراد قدردانی کنند و با تضمین امنیت شغلی ، در راستای ایمنی محیط کار و ارتقاء مهارت های شغلی بکوشند

مهندس مجید گلشنی در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر در معدن انگوران با اشاره به اینکه در سال گذشته بالغ بر 1500 میلیارد تومان حقوق دولتی از معادن استان وصول شده است عنوان کرد: مطابق تبصره 6 ماده 14 قانون معادن باید 15 درصد از حقوق دولتی وصول شده به استان جهت ایجاد رفاه و توسعه با اولویت بخشی که معدن در آن واقع شده اختصاص یابد، که بر این اساس باید 225 میلیارد تومان از حقوق دولتی معادن سال گذشته به استان تخصیص می یافت در حالی که هم اکنون شاهد اختصاص تنها 53 میلیارد تومان به استان هستیم که پس از پیگیری های مکرر دکتر افشارچی استاندار محترم استان محقق گردید.

وی تصریح کرد: این میزان تخصیص یافته تنها 23 درصد از سهم توسعه و آبادانی حقوق دولتی معادن به این مقام مسئول با اشاره به تخصیص 46 میلیارد و 500 میلیون تومان به شهرستان ماهنشان عنوان کرد: در سال 1402، بیش از 85 درصد از میزان تخصیص یافته به استان ، جهت توسعه و آبادانی شهرستان ماهنشان اختصاص یافته است.

دکتر محمدی فرماندار ماهنشان : ضمن ارج نهادن به تلاش و اقدامات مجتمع معدنی انگوران در ابعاد معدنکاری و اقتصادی توجه مجتمع به مسائل فرهنگی کارگران و خانواده کارکنان در کنار توجه به امور معیشتی قابل تقدیر و باید همچنان در اولویت اهداف و برنامه های مجتمع باشد .

مهندس باقری مدیر مجتمع : با تلاش کلیه کارگر و پیمانکاران در سال 1402 علاوه بر تحقق اهداف و برنامه های تدوین شده، عملکرد مجتمع 21% رشد داشته است و در سال 1403 علاوه بر تداوم استخراج ماده معدنی، براساس اهداف و سیاستهای شرکت تهیه و تولیدمواد معدنی ایران مجتمع معدنی انگوران انجام اکتشاف و حفاری های عمیق و نیمه عمیق برای شناسایی ذخایر جدید ماده معدنی اولویت کاری مجتمع خواهد بود و برای تحقق آن بجد تلاش خواهیم نمود.

در پایان این مراسم از 26 کارگر نمونه و برتر مجتمع معدنی انگوران ، پیمانکاران ، راهور و مشاورمجتمع تقدیر و تجلیل بعمل آمد .

منبع: روابط عمومی مجتمع معدنی سرب و روی انگوران

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانروز کارگرتقدیرسرب و روی انگوران
sedayezanjannews.ir/nx11686


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»