کد خبر: 11758
1403/02/23 - 10:54


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

زمان رفع حوادث آب در استان زنجان از میانگین کشوری پایین‌تر است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به یکپارچه سازی خدمات شرکت آب و فاضلاب و ارتقاء زیرساخت‌های موجود در این زمینه، در حال حاضر میانگین زمان رفع حوادث در استان از میانگین کشوری پایین تر است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ علی محمد نادرخانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این شرکت موفق شد به عنوان اولین استان کشور نسبت به ایجاد بستر یکپارچه تماس برای همه مشترکان در اقصی نقاط استان اعم از 21 شهر و حدود 631 روستای استان اقدام کرده و همه جغرافیای استان را زیر پوشش خدمات مشترکان قرار دهد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان بیان کرد: مشترکان استان زنجان در هر نقطه‌ای از کشور نیز می‌توانند با پیش شماره 024 با سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تماس گرفته و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

نادرخانی گفت: اکنون همه خدمات 22 گانه شرکت آبفا همچون ثبت حوادث آب و فاضلاب، انشعابات غیرمجاز، خرابی کنتور، رقم کنتور، مصارف غیرمتعارف و ... در دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ارائه می‌شود و نیازی به مراجعه حضور مشترکان نیست.

وی یادآور شد: نرم افزارهای CRM و GIS شرکت آبفا نیز به نرم افزار مشترکان شرکت آبفا استان متصل شده که با این اقدام خدمات مشترکان با سرعت، دقت و مطلوبیت بیشتری ارائه می‌شود.

نادر‌خانی خاطرنشان کرد: اکنون مشترکان خدمات خود را بصورت غیر حضوری، از یک پنجره و با دسترسی آسان‌تر که قابلیت پیگیری دارد دریافت می‌کنند که افزون بر مرکز ارتباط با مشتریان، خدمات آبفا از طریق سامانه پیامکی، تلفنی، پرتال شرکت و فضای مجازی نیز ارائه می‌شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآب و فاضلابهدر رفت آبیکپارچه سازی
sedayezanjannews.ir/nx11758


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»