مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به یکپارچه سازی خدمات شرکت آب و فاضلاب و ارتقاء زیرساختهای موجود در این زمینه، در حال حاضر میانگین زمان رفع حوادث در استان از میانگین کشوری پایین تر است
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ علی محمد نادرخانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، در
جمع خبرنگاران اظهار کرد: این شرکت موفق شد به عنوان اولین استان کشور نسبت به
ایجاد بستر یکپارچه تماس برای همه مشترکان در اقصی نقاط استان اعم از 21 شهر و
حدود 631 روستای استان اقدام کرده و همه جغرافیای استان را زیر پوشش خدمات مشترکان
قرار دهد.
مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان بیان کرد: مشترکان استان زنجان در هر
نقطهای از کشور نیز میتوانند با پیش شماره 024 با سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب
استان زنجان تماس گرفته و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
نادرخانی گفت: اکنون
همه خدمات 22 گانه شرکت آبفا همچون ثبت حوادث آب و فاضلاب، انشعابات غیرمجاز،
خرابی کنتور، رقم کنتور، مصارف غیرمتعارف و ... در دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب
و فاضلاب استان زنجان ارائه میشود و نیازی به مراجعه حضور مشترکان نیست.
وی یادآور
شد: نرم افزارهای CRM و GIS
شرکت آبفا نیز به نرم افزار مشترکان شرکت آبفا استان متصل شده که با این اقدام
خدمات مشترکان با سرعت، دقت و مطلوبیت بیشتری ارائه میشود.
نادرخانی خاطرنشان
کرد: اکنون مشترکان خدمات خود را بصورت غیر حضوری، از یک پنجره و با دسترسی آسانتر
که قابلیت پیگیری دارد دریافت میکنند که افزون بر مرکز ارتباط با مشتریان، خدمات
آبفا از طریق سامانه پیامکی، تلفنی، پرتال شرکت و فضای مجازی نیز ارائه میشود.