کد خبر: 11810
1403/02/29 - 9:50


پیشرفت ۲۰ درصدی اجرای پروژه فیبر نوری در زنجان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان از پیشرفت ۲۰ درصدی اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در زنجان خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه اجرای پروژه فیبر نوری در شهر زنجان در حال حاضر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار داشت: همچنین اجرای این طرح در شهرهای قیدار و خرمدره از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان اضافه کرد: این طرح در شهر قیدار تا دو هفته آینده به اتمام می‌رسد و کار برای مراحل نصب نهایی و تجهیزات آغاز و همچنین در شهر خرمدره هم حداکثر تا یک ماه آینده اجرای این طرح به پایان می‌رسد.

وی در رابطه با اجرای طرح فیبرنوری در ۵ شهر باقیمانده استان گفت: برای ۵ شهر باقیمانده استان هم امسال برنامه‌ریزی شده است که حداکثر تا پایان سال در این شهر‌ها هم پروژه فیبر نوری به عقد قرار داد برسد و عملیات اجرایی در آنها هم باید از دوماه آینده آغاز شود.

توکلی گفت: برای ۵ شهر باقی مانده در مجموع ۶ ماه عملیات اجرایی در نظر گرفته شده است، البته سعی ما بر این است که با توجه به شرایط آب و هوایی استان زنجان، عملیات اجرایی این طرح در نهایت در فصل پاییز به اتمام برسد و فقط عملیات مربوط به نصب نهایی مشترکان در فصل زمستان در ۵ شهر باقی مانده انجام شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان افزود: پیش‌بینی می‌شود با اضافه شدن تیم‌های جدید به ویژه در شهر زنجان که نسبت به بقیه شهرها بزرگ است این طرح در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.وی ادامه داد: در مجموع با اتمام این طرح ۸۰ درصد از مشترکان استان به فیبر نوری متصل می‌شوند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانارتباطاتفیبر نوریفناوری
sedayezanjannews.ir/nx11810


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»