کد خبر: 11812
1403/02/29 - 11:18


سایت روستای «ابراهیم آباد» خدابنده با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید

به مناسبت هفته ارتباطات و مصادف با بازدید ریاست محترم جمهور از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات چندین پروژه کشوری به صورت همزمان و با حضور ایشان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ به مناسبت هفته ارتباطات و مصادف با بازدید ریاست محترم جمهور از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات چندین پروژه کشوری به صورت همزمان و با حضور ایشان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

همزمان با این آیین، سایت ارتباطی روستای ابراهیم آباد از توابع شهرستان خدابنده مورد بهره برداری قرار گرفت. با روشن شدن این سایت ارتباطی، اهالی روستای ابراهیم آباد که متشکل از 32 خانوار و 100 نفر است به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت توسعه و ترویج ارتباطات و فناوری اطلاعات در نقاط روستایی و دورافتاده از اهداف مهم دولت سیزدهم محسوب می شود که هم اکنون اتصال به شبکه ملی اطلاعات در روستاهای بالای 20 خانوار در دستور کار قرار دارد.

فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات از در جریان بودن 141 پروژه ارتباطی روستایی در استان برای سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به اینکه پروژه های ارتباطات روستایی در سه قالب 1-راه اندازی سایت ارتباطی جدید؛ 2-ارتقا فناوری سایت ارتباطی و 3-نصب تکرارگر اجرایی می شوند بیان کرد: در شهرستان ابهر 11 پروژه، در شهرستان ایجرود 6 پروژه، در شهرستان خدابنده 36 پروژه، در شهرستان خرمدره 2 پروژه، در شهرستان زنجان 39 پروژه، در شهرستان سلطانیه 12 پروژه، در شهرستان طارم 18 پروژه و در شهرستان ماهنشان 17 پروژه در جریان است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاناتصال به شبکه ملی اطلاعاتسایت روستای «ابراهیم آباد»بهره‌برداری
sedayezanjannews.ir/nx11812


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»