کد خبر: 11820
1403/02/30 - 9:2


رئیس اتحادیه مشاوران املاک زنجان در پی داغ شدن بازار خرید و فروش فیش در سایت دیوار مطرح کرد؛

خرید و فروش فیش زمین و مسکن در سایت‌های مجازی؛ ممنوع!

حسن لطفی: امیدوارم ارگان‌های ناظر و مجری بیش از پیش به فعالیت شرکت‌های تعاونی مسکن نظارت کنند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: رئیس اتحادیه مشاوران املاک زنجان از غیرقانونی بودن هر گونه خرید و فروش سهام و فیش (زمین و مسکن) در بستر فضای مجازی از جمله سایت دیوار خبر داد و از متولیان خواست تا بیش از پیش نسبت به نظارت از تعاونی‌های مسکن اقدام کنند.

تعدادی از شهروندان در تماس با صدای زنجان با اشاره به برخی از آگهی‌های درج شده مربوط به خرید و فروش سهام اراضی واقع در شرق زنجان که البته برخی از این اراضی خارج از محدوده هستند و کم نیستند تعدادی از شرکتهای تعاونی مسکن زنجان که با گذشت سالیان سال نتوانسته‌اند آن را وارد محدوده کنند، از مسئولان می‌پرسند: اگر این فیش‌ها قانونی نیست، عوامل منتسب به برخی از شرکت‌های تعاونی مسکن بدون هیچ نگرانی، مردم را تشویق به خرید این فیش‌ها می‌کنند؟

حسن لطفی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک زنجان در خصوص خرید و فروش فیش‌ زمین‌ با عناوین و اسامی مختلف در سراسر شهر زنجان به ویژه شرق اظهار کرد:  هر گونه خرید و فروش فیش از زمین گرفته تا مسکن حتی مسکن ملی؛ غیرقانونی است و به هیچ عنوان مورد تائید اتحادیه مشاوران املام نبوده و نیست، متولیان امر در جریان هستند و باید مراجع ذیربط در اسرع وقت نسبت به اقدام قانونی با عوامل این اقدام برخورد کنند. هر سازمان، اداره و یا ارگانی که به این عوامل مجوز داده، وظیفه نظارت خود را نیز باید به درستی انجام دهد. امیدوارم ارگان‌های مجری و ناظر از جمله اداره کل تعاون، راه و شهرسازی و غیره بیش از پیش به فعالیت شرکت‌های تعاونی مسکن نظارت کند.

لطفی با اشاره به خرید و فروش فیش‌های زمین در بستر «دیوار زنجان» و فعالیت آزادانه عوامل آن عنوان کرد: دیوار املاکی‌ها کوتاه است وگرنه برخی از افراد در این بستر مشغول به تخلف هستند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانسهام اراضی«دیوار زنجان»خرید و فروش فیش زمین
sedayezanjannews.ir/nx11820


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»