کد خبر: 12040
1403/03/26 - 10:20


چراغ سه ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری در زنجان روشن شد

چراغ سه ‌ستاد انتخاباتی در استان زنجان با گذشت چند روز از آغاز رسمی فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری روشن شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/  چراغ سه ‌ستاد انتخاباتی در استان زنجان با گذشت چند روز از آغاز رسمی فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری روشن شد.

‌ وزیر کشور فرمان آغاز فرایند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را صادر کرد؛ انتخاباتی که در پی درگذشت سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس‌ جمهور ایران بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی و تصمیم رؤسای قوای مقننه و قضاییه و سرپرست قوه مجریه، یک‌سال زودتر از زمان خود برگزار می‌شود.

در این راستا با گذشت چند روز از آغاز فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، ستادهای انتخاباتی سه نامزد در استان زنجان، فعالیت های خود را آغاز کرد.

حمید ارجمندفر، رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان زنجان با بیان اینکه فعالیت ستاد مرکزی استان از روز پنجشنبه ۲۴ خرداد در خیابان ۱۷ شهریور شهر زنجان آغاز شده است، گفت: احکام روسای ستادهای شهرستانی نیز صادر شده و فعالیت های انتخاباتی ستاد در شهرستان ها از روز گذشته در جریان است.

وی ادامه داد: جلسات نقد و بررسی و تحلیل با حضور چهره های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، ‌عصر هر روز در ستاد مرکزی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

ارجمندفر به برنامه ریزی ها و فعالیت ها در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در این راستا با نقش آفرینی جوانان فعال در ستاد از طریق پویش مجازی پرسمان درصدد جذب افراد علاقه مند به فعالیت و تولید محتوا هستیم.

احمد حکیمی پور، ‌رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان زنجان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه کارهای ستاد طی روزهای گذشته با نقش آفرینی فعالان استان در جریان است، گفت: بر اساس هماهنگی های انجام شده تلاش داریم تا روز دوشنبه مصادف با عید قربان مراسم افتتاح رسمی ستاد مرکزی استان را برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جهت گیری ما این است که طیف ها و علاقه مندان جریان های اعتدال و اصولگرا را هم جذب کنیم چرا که چنین ظرفیتی در استان وجود دارد.

حکیمی پور در خصوص راه اندازای ستادهای شهرستانی نیز گفت: هماهنگی ها در این خصوص در حال انجام است البته نیروها و هواداران، منتظر و معطل راه اندازی ستاد نمانده اند و امور مربوط را تاکنون پیش برده اند.

حسین حمزه لو پاک، رییس ستاد محمدباقر قالیباف در استان زنجان نیز از آغاز فعالیت ستاد مرکزی استان در خیابان شهدای شهر زنجان خبر داد و گفت: ‌ستادهای شهرستانی نیز ظرف یکی دو روز آینده راه اندازی خواهد شد.

وی اظهار داشت: مسئولان ستادهای انتخاباتی در برخی شهرستان های استان مشخص شده اند و برخی هم طی امروز و فردا انجام می شود.

حمزه لو پاک خاطرنشان کرد: طرح بحث های تبیینی رویکرد مهم ما در تبلیغات است که همزمان در فضای مجازی نیز این فعالیت های تبیینی دنبال می شود.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که فعالیت انتخاباتی‌شان طبق مقررات از زمان اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز شد و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.
منبع: ایرنا

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانستاد انتخاباتیفعالیت‌های تبلیغاتیانتخابات ریاست جمهوری
sedayezanjannews.ir/nx12040


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»