کد خبر: 11949
1403/03/13 - 11:20


در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه ایام تعطیلات تابستان مطرح شد؛

لزوم رفع مشکلات نقاط حادثه‌خیز محورهای استان زنجان

سیدسعید صفوی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه ایام تعطیلات تابستان در دفتر جلسات اداره کل اظهار کرد: نظارت‌ها بر اماکن توزیع غذا و رستوران‌ها در شهر‌های پرمسافر باید تشدید شود و در تعطیلات خردادماه و تابستان تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید با هم همکاری کنند تا خدمات‌رسانی به گردشگران در استان به‌نحوی شایسته انجام شود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سیدسعید صفوی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه ایام تعطیلات تابستان در دفتر جلسات اداره کل اظهار کرد: نظارت‌ها بر اماکن توزیع غذا و رستوران‌ها در شهر‌های پرمسافر  باید تشدید شود و در تعطیلات خردادماه و تابستان تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید با هم همکاری کنند تا خدمات‌رسانی به گردشگران در استان به‌نحوی شایسته انجام شود.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان  در این جلسه بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسه آمادگی و اجرای تمهیدات لازم در خصوص خدمات‌رسانی مطلوب به مهمانان و گردشگران ورودی به این استان در ایام تعطیلات خردادماه و شروع پیک سفرهای تابستانه است.

 او اظهار کرد: به‌منظور نظارت دقیق بر نحوه ارائه خدمات در مراکز گردشگری، بازدیدهای نظارتی کارشناسان بر تاسیسات گردشگری  استان باید تشدید شود و تا پایان تعطیلات به‌صورت مستمر  باید ادامه داشته باشد. تأمین نیاز گردشگران، رفع مشکلات نقاط حادثه‌خیز، اطلاع‌رسانی گسترده شرایط آب و هوا، فراهم کردن اقامت اضطراری در صورت نیاز و نیز حضور مستمر ارگان‌های امدادرسان باید مدنظر قرار بگیرد.

 داود آبیان عنوان کرد: در این شهرستان، در صورت تکمیل ظرفیت تمامی مراکز اقامتی دارای مجوز، مراکز اسکان موقت از جمله مدارس، سالن‌های ورزشی و پارک‌های دارای قابلیت برپایی چادر برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

معاون گردشگری استان زنجان در این جلسه گفت: در بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری شهرستان، نحوه ارائه خدمات و رعایت موازین قانونی و بهداشتی مورد بررسی و نکات لازم به مدیران این واحدها یادآوری شده است.

در ادامه این جلسه اعضای کمیته‌های ستاد خدمات سفر استان به ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خود در راستای خدمات‌دهی مناسب به مسافران و گردشگران پرداختند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانخدمات سفرگردشگریستاد اجرایی
sedayezanjannews.ir/nx11949


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»