کد خبر: 11993
1403/03/20 - 11:45


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان مطرح کرد؛

مصرف بیش از 153 میلیون متر مکعب گاز CNG توسط زنجانیها

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از مصرف بیش از 153میلیون متر مکعب گاز طبیعی در جایگاه‌های سوخت CNG استان طی سال گذشته خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/  مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از مصرف بیش از 153میلیون متر مکعب گاز طبیعی در جایگاه‌های سوخت CNG استان طی سال گذشته خبر داد.

 رحیم سلیمانی‌نژاد با اشاره به توزیع 153 میلیون و 454 هزار متر مکعب گاز در جایگاه‌های CNG استان، گفت: تامین و توزیع سوخت جایگاه‌های CNG مطابق نیاز استان یکی از خدمات مستمر شرکت گاز زنجان است که در راستای ایجاد رضایتمندی مشترکین به صورت منظم و بدون وقفه انجام می‌پذیرد.

وی با اشاره به استقبال زنجانیها از مصرف سوخت  CNG، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 43 جایگاه CNG در استان به بهره‌برداری رسیده ، که از این تعداد 20 جایگاه در سطح شهر زنجان و 23 جایگاه در سایر نقاط مختلف استان خدمت رسانی می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اذعان داشت: در حال حاضر با توجه به پراکندگی استقرار جایگاه‌های CNG در استان مشکلی برای توزیع و تحویل گاز مورد نیاز به جایگاه های سوخت  CNGوجود ندارد.

وی در دسترس بودن، درصد بالای ایمنی و بازدهی مطلوب سوخت CNG را از جمله مزیتهای استفاده از آن برای خودروها خواند و افزود: حذف رسوبات سرب از مواد حاصل از احتراق، هزینه تعمیر و نگهداری کمتر وسایل نقلیه گاز طبیعی نسبت به سایر وسایل نقلیه با سوخت فسیلی، عمر بالاتر روغن موتور و کاهش گازهای گلخانه‌ای در مقایسه با وسایل نقلیه بنزینی از دیگر دلایل استقبال هموطنان از این سوخت است.

سلیمانی‌نژاد در پایان با اشاره به ارزان بودن نرخ سوخت CNGنسبت به بنزین و سایر سوختهای میان تقطیر، یاد آور شد: امروزه به علت مقرون به صرفه بودن استفاده از این سوخت برای رانندگان، گاز CNG جایگاه خوبی در صنعت حمل و نقل کشور به خود اختصاص داده است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمصرف گازسوخت CNGصنعت حمل و نقل کشور
sedayezanjannews.ir/nx11993


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»