کد خبر: 11999
1403/03/21 - 11:11


مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان خبر داد:

اجرای 15 طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: امسال 15 طرح آبرسانی روستایی و شهری در شهرستان ایجرود در دست اجرا قرار دارد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ علی محمد نادرخانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان  اظهار کرد: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 62 میلیارد ریال از محل منابع مختلف از جمله اعتبارات محرومیت زدایی و روستاهای فاقد دهیاری تامین اعتبار شده است.

وی افزود: اجرای عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهر زرین آباد به طول بیش از یک کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال از جمله این طرح هاست.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان بیان کرد: این طرح با هدف کاهش هدر رفت آب و ارائه خدمات پایدار برای مشترکین زرین آبادی اجرا می شود که تا کنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نادرحانی گفت: اجرای طرح آبرسانی در 5 روستای فاقد دهیاری شهرستان ایجرود نیز از دیگر اقدامات شرکت آبفا در این شهرستان است.

وی ادامه داد: روستاهای قره بلاغ، تازه کند، چولجه صائین، دورموشقان و بزین با جمعیتی افزون بر 700 نفر و با اعتباری معادل 17 میلیارد ریال آبرسانی می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اضافه کرد: آبرسانی به این 5 روستا شامل احداث 5 کیلومتر شبکه توزیع، یک و نیم کیلومتر خط انتقال، حفر و تجهیز دو حلقه چاه و بهسازی دو دهنه چشمه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب در 14 روستای مجتمع غواصان دریادل به طول 30 کیلومتر، حفر و تجهیز یک حلقه چاه رزرو در روستای جوقین، اصلاح شبکه توزیع آب روستای سعیدآباد و حفر و تجهیز دو حلقه چاه و احداث خط انتقال در روستاهای پاشا چایی و قره بوته نیز از جمله طرح هایی است که در آینده نزدیک در شهرستان ایجرود اجرایی می شود.

وی یادآور شد: بازسازی قنات روستای قره درق، احداث دو باب مخزن ذخیره آب در روستاهای قوش چی و ملاپیری با ظرفیت 400 متر مکعب نیز از دیگر طرح هایی است که در قالب طرح های محرومیت زدایی در شهرستان ایجرود اجرایی خواهد شد.

گفتنی است: شهرستان ایجرود با بیش از 52 هزار نفر جمعیت و 15 هزار مشترک تحت پوشش شرکت آبفا در فاصله 36 کیلومتری از شهر زنجان قرار دارد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانطرح آبرسانیبازسازی قناتقنات روستای قره درق
sedayezanjannews.ir/nx11999


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»