کد خبر: 12038
1403/03/26 - 9:40


سرپرست دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان زنجان خبر داد:

تلاش نمایندگی وزارت امور خارجه برای پر کردن خلاء بازار خارجی در صنعت زنجان

سرپرست دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان زنجان با تاکید بر تلاش این دفتر برای پر کردن خلاء بازار خارجی برای فعالان اقتصادی افزود: این تلاش در بخش جذب سرمایه و همچنین همکاری‌های فنی هم انجام می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مجتبی نادعلی، سرپرست دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان زنجان در بازدید از شهرک صنعتی کفش هیدج به بازگشایی مجدد دفتر وزارت امور خارجه در زنجان با تلاش‌های مسوولان ارشد استان اشاره و اظهار کرد: تلاش می‌شود این دفتر در راستای اهداف فعالان اقتصادی و تجاری فعالیت و به توسعه این فعالیت‌ها در بخش خارجی کمک کند.

سرپرست دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان زنجان با تاکید بر تلاش این دفتر برای پر کردن خلاء بازار خارجی برای فعالان اقتصادی افزود: این تلاش در بخش جذب سرمایه و همچنین همکاری‌های فنی هم انجام می‌شود.

وی به سفره انجام شده به ویتنام و بازید از صنعت کفش این کشور اشاره و ابراز امیدواری کرد: این سفر عواید خوبی برای صنعت کفش هیدج داشته باشد.

نادعلی با تاکید بر اینکه ظرفیت صنعت کفش هیدج توسط مردم ایجاد شده است، ادامه داد: نمایندگی دفتر وزارت امور خارجه با همکاری اتاق بازرگانی در کنار فعالان این صنعت برای کمک قرار گرفته است.احصای مشکلات صنعت کفش هیدج همچنین حسینی، یکی از فعالان صنعت کفش به آسیب‌شناسی انجام شده از صنعت کفش هیدج و احصای مشکلات اشاره کرد و گفت: مسوولان باید برای حفظ اشتغال مستقیم ۳ هزار نفری این صنعت کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه صنعت کفش هیدج نیازمند آموزش و نوسازی است، ادامه داد: در این راستا برنامه‌ریزی‌هایی برای توسعه بازار فروش و همچنین فراهم کردن سرمایه در گردش انجام شده که امیدوارم نتیجه آندر یک ماه آینده خود را نشان دهد.
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانکفش هیدجآسیب‌شناسیتوسعه بازار فروش
sedayezanjannews.ir/nx12038


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»