کد خبر: 12047
1403/03/26 - 22:57


رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در زنجان مطرح کرد؛

«پزشکیان» را پیروز انتخابات می‌دانیم

حکیمی‌پور: تنور انتخابات با حضور دکتر پزشکیان داغ‌تر شده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در زنجان حضور پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری را آشتی مردم با صندوق‌های رای توصیف کرد و به صدای زنجان گفت: دکتر پزشکیان را پیروز انتخابات می‌دانیم.

نشست خبری احمد حکیمی‌پور رئیس ستاد انتخابات دکتر مسعود پزشکیان در استان زنجان روز شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ با اصحاب رسانه استان زنجان برگزار شد و وی به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

احمد حکیمی‌پور رئیس ستاد انتخابات دکتر مسعود پزشکیان در استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه اصلاحات در مورد انتخابات بی تفاوت نیست، اظهار کرد: انتخابات را مبارک می‌دانیم چرا که یکی از موثرترین ابزار اصلاح هر جامعه‌ای صندوق رای است.

وی در پاسخ به سئوال صدای زنجان در مورد تاثیر حضور پزشکیان در انتخابات در مورد آشتی مردم با صندوق‌های رای عنوان کرد: حضور دکتر پزشکیان و جریان اصلاحات به شور انتخابات کمک خواهد کرد و تنور انتخابات با حضور دکتر پزشکیان داغ‌تر شده است.

حکیمی‌پور با اشاره به شور انتخاباتی و ایجاد گفتمان‌های سیاسی در بین مردم و تلاش اصلاحات برای اقناع مردم برای حضور در انتخابات، تصریح کرد: نشانه‌های شور انتخاباتی و آشتی مردم با صندوق در حال مشاهده است البته نمی‌خواهیم خوش‌بینانه سخن بگوییم و باید منتظر رویدادهای روزهای آتی باشیم.

رئیس ستاد انتخابات دکتر مسعود پزشکیان در استان زنجان با اشاره به اینکه همه کاندیداها برای پیروزی در انتخابات حضور دارند، بیان کرد: با توجه به فعل و انفعالات کاندیداها احساس می‌شود می‌توانیم از این میدان سربلند بیرون بیاییم.

رئیس ستاد انتخابات دکتر مسعود پزشکیان در استان زنجان با اشاره به اینکه همه می‌دانند در انتخابات 6 نفر کاندیدا شدند که یکی از این افراد دکتر پزشکیان است، بیان کند: بخاطر کاندیداتوری وی اینجا جمع شدیم و افتخار دارم به عنوان رئیس ستاد وی در زنجان فعالیت داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه برای بالا بردن سبد رای دکتر پزشکیان اینجا جمع شده‌ایم، ادامه داد: از نظر جریان اصلاح طلبی شاخص اساسی کنش اصلاح طلبانه در جامعه صداقت، صراحت، پاکدستی، شفافیت، قانون‌مندی و عدالت است که شخص دکتر پزشکیان در زندگی فردی و کنش اجتماعی و سیاسی دارای این ویژگی‌ها است.

حکیمی‌پور با اشاره به ساده‌زیستی و مردم‌داری و سلوک خاکی نسبت به مردم در شخص پزشکیان بیان کرد: ریا و دغل در کار این مرد نیست و زندگی خود را بر پایه صداقت بنا کرده که برای ما بسیار ارزشمند است.

رئیس ستاد انتخابات دکتر مسعود پزشکیان در استان زنجان با اشاره به تاکید آقای پزشکیان بر عدم تخصص در همه حوزه‌ها عنوان کرد: وی در ادامه کار از کارشناسان سالم و صادق بهره خواهد برد.

وی با اشاره به جایگاه و شخصیت دکتر پزشکیان بیان کرد: وی در بین اصولگرایان و اعتدالیون نیز دارای جبهه و جایگاه است چرا که ویژگی یک مدیر در تراز جمهوری اسلامی را در وی مشاهده می‌کنند.

رقابت جوانمردانه و بر مدار قانون خواهیم داشت 

حکیمی پور با اشاره به اینکه در استان زنجان رقابت ما جوانمردانه، اخلاق مدارانه و قانونمند خواهد بود، بیان کرد: بی‌شک رقبا نیز این موضوعات را رعایت خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات دکتر مسعود پزشکیان در استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان سه بار در تاریخ خط شکنی کرده است، بیان کرد: یک بار با سهروردی در فلسفه، یک بار تظاهرات زنان در انقلاب و یک بار خط شکنی در هشت سال دفاع مقدس بوده و امید می‌رود بار دیگر در حوزه سیاسی خط شکنی خود را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه از تخریب و جنگ‌های آنچنانی و آلوده کردن فضای انتخابات خودداری خواهیم کرد، تصریح کرد: این موضوع نه در مرام ما است نه در مرام دکتر پزشکیان است.

تلاش ما تسهیل‌گری است نه مدیریت

حکیمی‌پور با اشاره به اینکه انتصاب به عنوان ریاست ستاد انتخابات دکتر مسعود پزشکیان در استان زنجان موضوع مهمی نبوده و همه ما برای کمک به وی در انتخابات پای کار هستیم، افزود: موضوع مدیریت و ریاست مطرح نیست و تلاش برای تسهیل‌گری خواهد بود نه مدیریت.

رئیس ستاد انتخابات دکتر مسعود پزشکیان در استان زنجان با اشاره به بالا بودن انسجام و اتحاد برای کمک به دکتر پزشکیان بیان کرد: نگاه فراجناحی به موضوع جمع‌آوری سبد رای دکتر پزشکیان خواهیم داشت و همه با هم کار خواهیم کرد.

تا آخرین فرصت تبلیغ خواهیم کرد 

وی با اشاره به اینکه با فضای موجود کاندیدای خود را کاندیدای پیرو در انتخابات می‌دانیم، تاکید کرد: با همه این امیدها تلاش را ادامه می‌دهیم چرا که سیاست چیزی نیست که مطلق بتوان در مورد آن نظر داد برای همین تا آخرین فرصت تبلیغاتی فعالیت خود را ادامه خواهیم داد.

حکیمی پور تاکید کرد: در نهایت خروجی صندوق هر چه باشد همه ما تابع آن خواهیم بود.

رئیس ستاد انتخابات دکتر مسعود پزشکیان در استان زنجان با اشاره به اینکه دکتر پزشکیان در مناطق شمالغرب شناخته شده هستند و موطن آنها است به همین دلیل تمرکز تلبلیغاتی خود را از شهرها و استان‌هایی داشته باشد که کمتر حضور یافتند، بیان کرد: اگر فرصتی باشد برای حضور در زنجان دعوت خواهند شد، هر چند وی و ما هیچ نگاه قومیتی به حضور در انتخابات و آرا نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه فعالیت مردمی و شهرستانی در حال شکل‌گیری است و بیشتر تمرکز ما بر هماهنگی و پشتیبانی خواهد بود، ادامه داد: در خصوص تشکیل کمیته بانوان نیز تاکیدات در ساختار ستاد دکتر پزشکیان در استان به صورت ویژه دیده شده است و تجربیات موفق گذشته را تکرار خواهیم کرد و به زودی احکام منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جریان اصلاح طلب همانطور که بیانیه داده و مواضع خود را اعلام کرده است، از انتخابات استقبال کرد و کاندیداهای خود را معرفی کرده است، افزود: در نهایت به سه کاندیدا رسیدیم که هر یک تایید می‌شدند مورد حمایت جبهه اصلاحات بودند که با تایید یک نفر از این جبهه اصلاحات سریعا خود را سامان داد و کار شکل گرفت.

اعلام تأسف از عدم تایید برخی کاندیداهای اصلاحات در انتخابات 

حکیمی پور با اشاره به اینکه با شرایط نمایندگی دکتر پزشکیان و تایید صلاحیت وی در ماه‌های اخیر پیش‌بینی می‌کردیم وی تایید شوند که این اتفاق افتاد، افزود: هر چند ما تاسف خود را از عدم تایید تعداد دیگری از داوطلبان اعلام می‌کنیم ولی خوشحالیم اصلاحات پس از مدت‌ها یک کاندیدا دارد و امیدواریم انتخابات آتی یک انتخابات سالم در عین رقابت سیاسی باشد.

کشور گران اداره می‌شود 

حکیمی‌پور با اشاره به اینکه مشکل نظام‌های بروکراتیک ما پیچ و خم‌های پنهانی است که در آن رانت و دست درازی به بیت‌المال جود دارد در نتیجه وقتی خود فرد باور دارد باید پام دست باشد مسلما نسبت به تیمی که با وی کار کند حساسیت خواهد داشت، عنوان کرد: ما معتقدیم همین قوانین اجرا شود بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد و گیر ما در این است که کشور گران اداره می‌شود و کیسه بودجه سوراخ است و باید گلوگاه فساد باید در عمل رفته شود و این با پاک دستی و عمل و کارآمدی نه در شعار که باید در واقعیت اتفاق افتاد.

رئیس ستاد انتخابات دکتر مسعود پزشکیان در استان زنجان تاکید کرد: انتصاب مدیران کارآمد و پاک دست موجب بهبود نگاه مردم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دکتر پزشکیان را با عملکرد و پاکدستی وی می‌شناسیم، بیان کرد: ما معتقد هستیم نظام حکمرانی بر مبنای حزب نچرخد مشکلات کماکن وجود خواهد داشت چرا که فعالیت با محوریت احزاب موجب خواهد شد برنامه‌محور حرکت کرد و نسبت به پاسخگویی توسط احزاب حرکت کرد.

حکیمی‌پور در پاسخ به سئوالی در مورد انتقادات وارده به نحوه تایید صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان با اشاره به اینکه به عنوان جریان اصلاحات به نحوه تایید صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان نقد داریم، اضافه کرد: این رویه به اصل مشارکت در انتخابات آسیب خواهد زد.

رئیس ستاد انتخابات دکتر مسعود پزشکیان در استان زنجان با اشاره تعداد کرسی‌های اصلاحات در مجلس جدید عنوان کرد: انتظار بنده تعداد 20 تا 25 صندلی بود ولی شاهد هستیم با شرایط موجود بیش از 9 صندلی توسط نمایندگان اصلاحات تصاحب شده است.

وی بیان کرد: دکتر پزشکیان با توجه به تخصص در حوزه نظام سلامت و حضور در کمیسیون بهداشت در این حوزه می‌توانند منشا تحولات باشند و جزو بخش‌هایی است که شاهد تحولات شاخص خواهیم بود، حوزه سلامت است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانستاد انتخاباتمسعود پزشکیانریاست جمهوری
sedayezanjannews.ir/nx12047


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»