کد خبر: 12053
1403/03/27 - 12:8


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان مطرح کرد:

پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه غیرهمسطح دانشگاه زنجان

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پروژه غیر همسطح دانشگاه زنجان علی‌رغم تخصیص اعتبار با تکیه بر توان مالی پیمانکار و انباشت مطالبات به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان، با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در دست اجرا است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پروژه غیر همسطح دانشگاه زنجان علی‌رغم تخصیص اعتبار با تکیه بر توان مالی پیمانکار و انباشت مطالبات به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان، با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در دست اجرا است.

جعفر قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح دانشگاه زنجان از پروژ‌ه‌های سفر شهید جمهور بود، گفت: این پروژه با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است.

وی افزود: این پروژه از محل اعتبارات سازمان راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کشور ذیل طرح حذف و اصلاح شده و نقاط پرحادثه در راه‌های شریانی کشور شروع شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پروژه غیر همسطح دانشگاه زنجان علی‌رغم تخصیص اعتبار با تکیه بر توان مالی پیمانکار و انباشت مطالبات به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان، با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در دست اجرا است.

وی با اشاره به اعتبار تخصیص یافته برای پروژه غیرهمسطح دانشگاه عنوان کرد: اعتبار این پروژه تاکنون ۲۰ میلیارد تومان است که در صورت تامین اعتبار به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان تا خرداد ماه سال ۱۴۰۴ تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: موج رسا

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانپروژه غیر همسطحدانشگاه زنجانتامین اعتبار
sedayezanjannews.ir/nx12053


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»