کد خبر: 12077
1403/03/30 - 12:5


از مردادماه امسال؛

توزیع، عرضه و فروش تایر سواری بدون ضمانتنامه ممنوع است

با تجدیدنظر استاندارد ملی ایران به شماره 2-1093 با عنوان "تایر رادیال سواری و بارکش سبک (وانتی) - ویژگی‌ها و روش‌های آزمون" تولید کنندگان و فروشندگان تایر از 14 مرداد 1403 ملزم به ارائه برگه ضمانت نامه به همراه هر حلقه تایر، شدند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ با تجدیدنظر استاندارد ملی ایران به شماره 2-1093 با عنوان "تایر رادیال سواری و بارکش سبک (وانتی) - ویژگی‌ها و روش‌های آزمون" تولید کنندگان و فروشندگان تایر از 14 مرداد 1403 ملزم به ارائه برگه ضمانت نامه به همراه هر حلقه تایر، شدند.

به گزارش دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع غیر فلزی و ساختمان؛ مطابق با بند 8 استاندارد ملی ایران به شماره 2-1093 با عنوان «تایر رادیال سواری و بارکش سبک (وانتی) - ویژگی‌ها و روش‌های آزمون»، تولیدکننده یا واردکننده تایر موظف است از تاریخ مذکور، ضمانتنامه تایر که در برگیرنده اطلاعاتی چون «تاریخ تولید و دوره ضمانت به مدت حداقل 5 سال از تاریخ تولید» باشد را به عرضه کننده یا توزیع کننده ارائه کند.

لازم به ذکر است؛ ارائه ضمانتنامه در هنگام ترخیص توسط واردکننده الزامی نیست. همچنین توزیع، عرضه و فروش تایر تولید داخل یا وارداتی بدون ضمانتنامه و یا پس از اتمام دوره ضمانت، توسط تولید کننده، وارد کننده، توزیع کننده و عرضه کننده ممنوع است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانفروش تایر سواریضمانتنامهتوزیع تایر
sedayezanjannews.ir/nx12077


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»