کد خبر: 12088
1403/03/31 - 12:9


رئیس ستاد انتخابات استان زنجان خبرداد:

آمادگی استان زنجان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه عملیات رای گیری در ۱۴۳۸ نقطه و محل در استان انجام خواهد شد گفت: ۷۷۲ شعبه اخذ رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان پیش بینی شده است که از این تعداد ۳۱۵ شعبه سیار خواهد بود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه عملیات رای گیری در ۱۴۳۸ نقطه و محل  در استان انجام خواهد شد گفت: ۷۷۲ شعبه اخذ رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان پیش بینی شده است که از این تعداد ۳۱۵ شعبه سیار خواهد بود.

دکتر رفیعی با بیان همه آموزش ها برای دست اندرکاران فراهم شده و در حال انجام است افزود: بیش از ۱۳ هزار نفر به عنوان دست اندرکاران برگزاری انتخابات هستند در شعب اخذ رأی سازماندهی شده اند که بازرسان شعب نیز به این آمار اضافه می شوند.

وی گفت: همه اقدامات اجرایی برای برگزاری انتخابات سالم ، باشکوه ، امن و رقابتی انجام گرفته است و آماده برگزاری انتخابات در 19 حوزه اصلی و فرعی استان هستیم.

تبلیغات در انتخابات ریاست جمهوري، از تاریخ اعلام اسامی نامزدها توسط وزارت کشور آغاز شده و پایان آن ساعت 08:00 صبح روز پنجشنبه تاریخ 07/04/1403 می باشد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانستاد انتخاباتریاست جمهوریشعبه رای
sedayezanjannews.ir/nx12088


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»