کد خبر: 12128
1403/04/04 - 22:4


سخنگوی ستاد مسعود پزشکیان در استان زنجان در کنفرانس مطبوعاتی؛

دولت «پزشکیان» ادامه دولت «خاتمی» خواهد بود

بهرام ملکی: دنبال رأی پاک در جامعه هستیم نه رای افراد منفعت‌طلب

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: سخنگوی ستاد مسعود پزشکیان در استان زنجان با تاکید بر اینکه دنبال رأی پاک در جامعه هستیم نه رای افراد منفعت‌طلب اعلام کرد: دولت «پزشکیان» ادامه دولت «خاتمی» خواهد بود

بهرام ملکی سخنگوی ستاد مسعود پزشکیان در استان زنجان ( چهارم تیرماه سال ۱۴۰۳ )در نشست خبری با اصحاب رسانه به راه‌اندازی و فعالیت ستادهای مختلف مردمی در کنار ستاد مرکزی در استان اشاره کرد و ادامه داد: همه این فعالیت‌ها با هماهنگی در حال انجام است و زیر سایه وحدت در کنار دکتر پزشکیان در حال فعالیت هستند.

مشارکت در انتخابات یک ضرورت است 

وی با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات در شرایط کنونی یک ضرورت است، عنوان کرد: یأس و قهر نباید دائمی باشد چرا که موجب افسردگی و ناامیدی می شود.

ملکی؛ قهر با صندوق‌های رای در شرایط کنونی را درست ندانست و گفت: اکنون زمینه‌های ایجاد امیدهای بزرگ در کشور فراهم است.

ملکی با بیان اینکه ما دنبال رأی پاک در جامعه هستیم نه رای افراد منفعت‌طلب و این موضوع مورد تاکید دکتر پزشکیان نیز هست، گفت: حضور و فعالیت در ستادها برای کسب قدرت و سهم خواهی نیست و اولویت ما توسعه کشور و بازگشت قدرت به مردم است.

دولت پزشکیان دولت سوم خاتمی خواهد بود

 

سخنگوی ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان زنجان همچنین افزود: دولت پزشکیان دولت سوم آقای خاتمی است نه دولت روحانی.

 رهبر طوماری روابط عمومی ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به تشکیل چندین کمیته برای فعالیت‌های تبلیغاتی در ستاد اظهار کرد: به محض تایید صلاحیت دکتر پزشکیان و اعلام آن اقشار مختلف به صورت خودجوش اقدام به فعالیت‌های تبلیغاتی در این ستاد دکتر پزشکیان کردند.

حضور خودجوش مفاخر استان در ستاد دکتر پزشکیان 

وی با اشاره به حضور جوانان و پیشکسوتان در ستاد دکتر پزشکیان بیان کرد: بسیاری از فعالان ستادی دکتر پزشکیان از مفاخر استان هستند.

طوماری با اشاره به حضور افراد آگاه و توانمند در ستاد دکتر پزشکیان عنوان کرد: بسیاری از فعالان این ستاد به صورت خودجوش ظرفیت‌های خود را در مسیر تبلیغ دکتر پزشکیان قرار دادند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانستاد انتخاباتیپزشکیانخاتمی
sedayezanjannews.ir/nx12128


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»