کد خبر: 12359
1403/05/01 - 9:5


مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان خبر داد:

اجرای طرح مطالعاتی سد بعثت ارمغانخانه زنجان

مدیر عامل آب منطقه‌ای زنجان با اشاره به اجرای طرح مطالعاتی سد بعثت ارمغانخانه زنجان گفت: اگر طرح مطالعات این پروژه به اتمام برسد برای اخذ مجوز ماده ۲۳ اقدام خواهد شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ اکبری باقری مدیر عامل آب منطقه‌ای زنجان  با اشاره به اجرای سد بعثت ارمغانخانه اظهار کرد: اجرای پروژه این سد نیز در دست اقدام بوده و این پروژه در حال حاضر در مرحله مطالعات قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه اگر طرح مطالعات این پروژه به اتمام برسد برای اخذ مجوز ماده ۲۳ اقدام خواهیم کرد عنوان کرد: با اخذ ماده ۲۳ عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مدیر عامل آب منطقه‌ای استان زنجان شرکت آب منطقه‌ای زنجان ابراز کرد: ورود نمایندگان به این پروژه و پیگیری آن از مقامات کشور در روند اجرا بسیار تاثیر‌گذار است.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی وعده کمک به اجرای پروژه را دادند ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتظر اتمام مطالعات پروژه هستند و وعده دادند که به جد پیگیر اجرای پروژه خواهند بود.

باقری با تاکید بر اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح مطالعاتی این پروژه به اتمام می‌رسد خاطرنشان کرد: امیدواریم که عملیات اجرای این پروژه امسال آغاز شود.

وی با اشاره به تامین آب مورد نیاز کشاورزان در شهرستان طارم نیز اظهار کرد: طبق روال سال‌های گذشته اقدامات لازم برای تامین آب مورد نیاز کشاورزان طارم انجام شده است.

باقری با بیان اینکه در حاضر مشکلی در تامین آب کشاورزان نداریم ادامه داد: کشاورزان نیز باید در شرایط کمبود آب در سیستم‌های نوین آبیاری استفاده کنند.

وی در پایان نیز با اشاره به پیگیری مشکلات سد مشمپا نیز گفت: اقدامات خوبی انجام شده و در آینده نزدیک شاهد آغاز روند ادامه تکمیل پروژه سد مشمپا در استان خواهیم بود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآب منطقه ایسد بعثت ارمغانخانهپروژه
sedayezanjannews.ir/nx12359


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»