کد خبر: 12409
1403/05/06 - 14:34


تکمیل پروژه ساختمان اداری نیمه کاره پیام مخابرات بعد از ۲۰ سال آغاز شد

اجرای اتمام پروژه ساختمان اداری نیمه کاره پیام مخابرات که بیش از ۲۰ سال متوقف شده بود، از ابتدای مرداد ۱۴۰۳ عملیات اصلی اجرایی آن شروع شده و تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ اجرای اتمام پروژه ساختمان اداری نیمه کاره پیام مخابرات که بیش از ۲۰ سال متوقف شده بود، از ابتدای مرداد ۱۴۰۳ عملیات اصلی اجرایی آن شروع شده و تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

  معاون مخابرات منطقه زنجان در خصوص تکمیل پروژه ساختمان نیمه کاره پیام، گفت: ساخت این پروژه، در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع، با زیربنایی بالغ بر ۶۰۰۰ هزار متر مربع و در ۳ طبقه واقع در مجموعه پیام آغاز شد.
کاظمی، در خصوص نحوه تامین اعتبار این پروژه، اظهار داشت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، برای اجرای این پروژه حدود ۷۴۰ میلیارد اعتبار مورد نیاز می باشد،که توسط شرکت مدیریت املاک مخابرات ایران (سامان سازه غدیر) تامین و پرداخت خواهد شد.
وی افزود: ساختمان اداری پیام بیش از ۲۰ سال متوقف شده بود با تاکیدات دکتر محمودزاده ریس هیئت مدیره و مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و پیگیری های مستمر دکتر قربانی مدیر عامل شرکت سامان سازه غدیر و مدیران مخابرات منطقه، پس از انجام مراحل اداری و فراخوان مناقصه و انتخاب پیمانکار اجرای پروژه از ابتدای مرداد ماه جاری کلید خورد.
معاون مخابرات منطقه زنجان اظهار امیدواری کرد، اوایل سال آینده تمامی کارکنان ستاد مخابرات منطقه در ساختمان جدید مستقر شوند.
وی در ادامه گفت: در جلسه ای که با حضور معاون نظارت و مدیر ساختمان شرکت سامان سازه غدیر و مشاور پروژه تشکیل شد، اجرای این پروژه با پیمانکاری شرکت تدبیر عمران زنجان، به طور رسمی آغاز گردید.

شایان ذکر است، براساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان ۱۴۰۳ این ساختمان آماده بهره برداری می شود.

 منبع/روابط عمومی مخابرات منطقه زنجان

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانبهره برداریپروژه ساختمانپیام مخابرات
sedayezanjannews.ir/nx12409


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»