کد خبر: 12501
1403/05/16 - 9:4


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

آسفالت‌ریزی ۲۲ روستای شهرستان با اعتبار بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال در سال‌جاری

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: بیش از ۱۷۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان ماهنشان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: بیش از ۱۷۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان ماهنشان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

رضا خواجه‌ای  در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سال‌جاری آسفالت‌ریزی ۲۲ روستای شهرستان به مساحت حدود ۶۰ هزار مترمربع با اعتبار بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد تاکنون آسفالت‌ریزی ۵ روستا به اتمام رسیده و مابقی در دست اقدام است، اظهار کرد: آسفالت‌ریزی روستاهایی همچون باغچه، کردی، اورجک، قلعه ارزه‌خوران، ساغرچی، کوسج سفلی، ینگجه انگوران و شیخلر که تاکنون از آسفالت بی‌بهره بوده و برخی از آنها راه دسترسی صعب‌العبور دارند از پروژه‌های امیدبخش بنیاد مسکن در شهرستان ماهنشان است.

او تصریح کرد: همچنین اجرای طرح هادی ۲۳ روستا با اعتبار ۱۱.۳۲ میلیارد تومان برنامه‌ریزی شده که تاکنون ۱۸ روستا به اتمام رسیده و ۵ روستا نیز در دست اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان در بخشی دیگر از سخنان خود به سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: سهمیه تسهیلات مسکن روستایی شهرستان در سال‌جاری تعداد ۱۷۳۴ فقره است که همگی به بانک‌های عامل معرفی و تاکنون ۸۷۶ فقره معادل ۵۱ درصد انعقاد قرارداد شده است.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه در شهر ماهنشان تعداد ۴۰ واحد مسکن شهری در قالب طرح نهضت ملی مسکن و ۲۰ واحد پروژه انجمن خیرین، مجموعا ۶۰ واحد در حال احداث است، خاطرنشان کرد: همچنین در شهر دندی جهت اجرای تعداد ۴۸ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن تامین زمین شده است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآسفالت‌ریزیبنیاد مسکننهضت ملی مسکن
sedayezanjannews.ir/nx12501


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»