کد خبر: 12519
1403/05/18 - 12:14


مدیر مخابرات منطقه زنجان مطرح کرد؛

اتصال دستگاه‌ها و سازمان‌های زنجان به شبکه پرسرعت فیبر نوری

مدیر مخابرات منطقه زنجان از اتصال سازمان‌ها و دستگاه‌های زنجان به شبکه پرسرعت فیبر نوری جهت ارائه خدمات مطلوب طی ماه‌های پیش رو خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: مدیر مخابرات منطقه زنجان از اتصال سازمان‌ها و دستگاه‌های زنجان به شبکه پرسرعت فیبر نوری جهت ارائه خدمات مطلوب طی ماه‌های پیش رو خبر داد.

حبیب‌اله شبستانی، مدیر مخابرات منطقه زنجان با حضور در دفتر صدای زنجان که به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت، به مشکلات اجرای توسعه فیبرنوری در زنجان اشاره کرد و گفت: متاسفانه عدم همکاری لازم از سوی شهرداری در مورد صدور مجوز حفاری‌های توسعه شبکه فیبرنوری، منجر به توقف اجرای طرح های فیبرنوری مخابرات منطقه زنجان شده است.

وی افزود: مخابرات هم رقابت سالم را قبول دارد ولی متاسفانه قرارداد شهرداری با یکی از شرکت های اراده دهنده خدمات اینترنت، ضدرقابتی است که مورد قبول نیست چرا که شهرداری نباید به علت قرارداد منعقد شده با این شرکت؛ مانع اجرای تعهدات مخابرات منطقه زنجان در قبال مشترکان و مردم شود.

مدیر مخابرات منطقه زنجان، ابراز امیدواری کرد که تعامل بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها زمینه را برای همکاری‌های گسترده‌تر فراهم سازد.

شبستانی در ادامه اظهارات خود به پایبندی مخابرات منطقه زنجان نسبت به تعهدات خود در قبال مشترکان تاکید کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده، جهت اتصال سازمان انتقال خون به شبکه فیبرنوری ،سرویس های لازم برای واگذاری انواع سرویس های باند پهن برای اجرای طرح های اختصاصی در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اهمیت تسریع در اجرای طرح های اختصاصی برای سازمانها و شرکت ها در استان زنجان گفت: طرح فیبر نوری توسط مخابرات منطقه زنجان اجرا می شود و امیدواریم با توجه به شرایط و مشکلات مسیر اجرای پروژه، طی بازه زمانی چند ماهه، همه سازمانها و شرکت ها جهت ارائه خدمات بهتر به شبکه پرسرعت فیبر نوری متصل شوند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمخابراتفیبر نوریخدمات مطلوب
sedayezanjannews.ir/nx12519


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»