کد خبر: 12525
1403/05/18 - 15:24


به منطور مدیریت شرایط؛

زائران اربعین برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان: طرح اربعین از ۱۶ مردادماه آغاز شده و با همه توان آمادگی برای جابه‌جایی زائران به مرز وجود دارد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: اصغر اسماعیلی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در حاشیه حضور در دفتر صدای زنجان با اشاره به آمادگی برای جابه‌جایی زائران اربعین از سوی ناوگان حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: زائران سعی کنند به‌صورت تدریجی و با برنامه‌ریزی به این سفر معنوی بروند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه طرح اربعین از ۱۶ مردادماه آغاز شده و با همه توان آمادگی برای جابه‌جایی زائران به مرز وجود دارد، تصریح کرد: جابه‌جایی زائران برای حضور در مراسم اربعین به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت و ۱۳۰ دستگاه اتوبوس آمادگی حضور در این برنامه را دارند.

وی افزود: تلاش شده است با توجه به گرمای هوا با فراهم کردن امکانات مورد نیاز، زائران در شرایط بهتری به این سفر معنوی راهی شوند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۴ هزار نفر از زائران از طریق ناوگان اتوبوس استان جابه‌جا شدند، افزود: انتظار داریم امسال شاهد افزایش ۲۰ درصدی افراد حاضر در مراسم اربعین باشیم و هماهنگی‌های لازم در این رابطه انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید بر اینکه زائران برای حضور در این مراسم سعی کنند برنامه‌ریزی دقیق داشته و سفر خود را به ایام خاص موکول نکنند، افزود: با توجه به شدت گرمای هوا و همچنین حجم بالای حضور زائران در مراسم اربعین امیدواریم بتوانیم با کمترین مشکل عملیات جابه‌جایی مسافران را به پایان برسانیم.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانراهداریجاده ایجابه‌جایی زائران
sedayezanjannews.ir/nx12525


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»