کد خبر: 12610
1403/05/29 - 9:7


تماشاخانه تریلی سیار با نمایش «مشک‌های خالی» در زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: تماشاخانه تریلی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش مشک‌های خالی در استان زنجان اجرای نمایش خواهد داشت

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی‌، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان  از برگزاری تماشاخانه تریلی سیار با نمایش «مشک‌های خالی» در استان زنجان خبر داد و اظهار داشت: تریلی سیارنمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای نمایش«مشک‌های خالی» به مناسبت اربعین حسینی در مناطق مختلف استان زنجان حضور می‌یابد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با تماشاخانه تریلی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش مشک‌های خالی به کارگردانی زهرا مریدی در استان زنجان اجرای نمایش خواهد داشت، افزود: این گروه نمایشی که دو روز در زنجان و سه روز در شهرستان‌های استان به اجرای نمایش خواهند پرداخت، در پارک‌های استان زنجان مستقر شده و فعالیت هنری خود را انجام داده و خواهند داد.
وی با اشاره به اینکه در این گروه نمایشی زهرا مریدی، آرزو صدری، زهره قاسمی، نرگس صفامنش، فرهاد تفرشی، مقصود باقرلویی حضور دارند، افزود: این گروه نمایشی صبح امروز با حضور در پارک قدس شهرستان خرمدره و عصر در محل پیاده‌راه سبزه‌میدان ساعت ۱۷ فعالیت خود را آغاز و پس از آن در پارک عاصم زنجانی منطقه اسلام‌آباد ساعت ۲۱ برنامه خواهند داشت.
حجت‌الاسلام عیسی‌خانی ادامه داد: همچنین گروه نمایش مشک‌های خالی روز سه‌شنبه ۳۰ مرداد ساعت ۱۱ در پارک شهرداری شهرستان «زرین‌آباد» حضور خواهند یافت و بعد از آن در عصر همان روز در محل پیاده‌راه سبزه‌میدان ساعت ۱۷ و همچنین در ساعت ۲۱ در محل پارک گلشهر به همشهریان نمایش ارائه خواهند کرد.

وی اضافه کرد: تماشاخانه تریلی سیار نمایش صبح روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه در محله ۳۰ متری شهرستان سلطانیه و عصر همان روز ساعت ۱۸ در قیدار برای خانواده‌ها به اجرای تئاتر خواهد پرداخت.

شایان ذکر است نمایش «مشک‌های خالی» بخشی از روایت کربلا و داستان حضرت رقیه (س) می‌باشد که در صحرای کربلا زیر آفتاب سوزان با گلویی تشنه مشکی را پیدا می‌کنند، خوشحال ازینکه هم خودشان سیراب می‌شوند و هم می‌توانند برای کودکان خیمه آب ببرند، ولی متاسفانه مشک خالی است.

منبع/ فارس

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجان«مشک‌های خالی»نمایشخانهتماشاخانه تریلی سیار
sedayezanjannews.ir/nx12610


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»