کد خبر: 12666
1403/06/05 - 11:16


معاون اداره‌ کل ورزش و جوانان استان مطرح کرد:

تلاش برای افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان در سال ۱۴۰۳

معاون توسعه امور ورزش اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: روند عملیات تکمیل پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان فعال و در دست یک پیمانکار بومی این استان است

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ معاون توسعه امور ورزش اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: روند عملیات تکمیل پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان فعال و در دست یک پیمانکار بومی این استان است.

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان، اظهار کرد: طبق دستور رئیس‌ جمهور شهید در سفر استانی‌اش به زنجان، پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان از طرح ملی به استانی تبدیل شده که طبق آن، اقدامات، اعتبارات و هماهنگی‌های لازم برعهده استان است.

وی ادامه داد: برای افتتاح و بهره‌برداری از پروژه، زمان دقیقی پیش‌بینی نشده است، ولی طبق پیگیری استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در تلاشیم افتتاح پروژه امسال انجام شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده در تلاشیم ورزشگاه ۱۵ هزار نفری از استانداردهای بالایی برخوردار شود. همچنین این ورزشگاه یکی از زیباترین ورزشگاه‌های کشور خواهد بود.

امانی افزود: با توجه به رعایت استانداردهای لازم، در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان، تیم‌های مختلف تمایل به برپایی اردو و بازی در زنجان را خواهند داشت، حتی این ورزشگاه فرصت لازم برای حضور یک تیم لیگ برتری برای زنجان را ایجاد خواهد کرد که در این صورت، ورزشکاران زنجانی فرصت ارتباط با تیم‌های درجه یک کشور را خواهند داشت.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانورزشگاه ۱۵ هزار نفریپیمانکارورزش و جوانان
sedayezanjannews.ir/nx12666


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»