کد خبر: 12721
1403/06/11 - 14:12


مدیرعامل شرکت آب‌ منطقه‌ای استان زنجان :

اجرای پروژه سد «اشراق» از مرحله طرح مطالعاتی خارج شد

مدیرعامل شرکت آب‌ منطقه‌ای استان زنجان گفت: اجرای پروژه سد اشراق در شهرستان خدابنده به دلیل مباحث زمین شناسی از دور طرح مطالعاتی خارج شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ اکبر باقری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان  با بیان اینکه خوشبختانه مسایل زیست محیطی مربوط به سد مشمپا به اتمام رسیده است، اظهار داشت: امیدواریم با پیگیری‌های که در خصوص تامین اعتبار از طریق سازمان برنامه و بودجه و نمایندگان استان در مجلس انجام می‌شود بتوانیم اعتبار جذب و روند احداث سد ادامه پیدا کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با اشاره به اجرای سد بعثت در ارمغانخانه با بیان اینکه طرح مطالعات این سد در حال انجام است، افزود: بلافاصله بعد از اتمام طرح مطالعاتی آن اقدام به اخذ مجوز ماده ۲۳ خواهیم کرد.

وی به وضعیت اجرای پروژه سد کلوچ در طارم اشاره کرد و افزود: این سد در بهترین نقطه و با حجم مخزن بیشتر طراحی و اجرا می‌شود و طرح مطالعاتی آن هم در حال انجام است.

باقری با اشاره به اینکه یکی از طرح مطالعاتی ما در حوزه سد سازی در شهرستان خدابنده است، افزود: در این راستا اجرای پروژه سد اشراق به دلیل مباحث زمین شناسی از دور طرح مطالعاتی خارج شد این در حالی است که طرح مطالعاتی اجرای پروژه سد اشراق در این شهرستان در حال انجام است و امیدواریم فاز نخست طرح مطالعاتی آن را امسال به اتمام برسانیم و اقدام به اخذ مجوز ماده ۲۳ کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با اشاره به احداث دو سد بلوبین و مراش گفت: احداث بدنه سد بلوبین رو به اتمام است و با تخصیص اعتبار برای انجام مابقی کارها، این سد تکمیل و به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.وی اضافه کرد: پروژه احداث سد مراش فعال است و امیدواریم این سد تا پایان امسال یا سال آینده به مرحله آبگیری برسد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانسد سازیسد اشراقآب منطقه
sedayezanjannews.ir/nx12721


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»