کد خبر: 12791
1403/06/21 - 9:36


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان:

روش حمل آرد در زنجان تغییر یافت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان با بیان اینکه امسال تصمیم گرفتیم روش حمل آرد در سطح استان را تغییر دهیم؛ اعلام کرد: از امسال دو شرکت مجزا، وظیفه دارند حمل آرد را در دو حوزه اعلامی بین نانوایان توزیع کنند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ حسین محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان  اظهار کرد: موضوع حمل آرد یکی از موضوعات مهمی است که باید به آن توجه کرد. 
هر ساله فراخوانی برای حمل آرد داده می‌شد و معمولاً یک شرکت ملی پیروز این مناقصه می‌شد. این شرکت وظیفه داشت در کل استان زنجان آردهای نانوایی‌ها را توزیع کند، ولی امسال تصمیم گرفتیم روش حمل آرد در سطح استان را تغییر دهیم.

وی گفت: امسال تصمیم گرفتیم که موضوع حمل آرد به نانوایی‌های استان زنجان را به دو گروه تقسیم کنیم تا دو شرکت مجزا مسئولیت حمل آرد را بر عهده بگیرند؛ یک گروه شهرستان‌های زنجان، طارم و ماهنشان و یک گروه هم شهرستان‌های ایجرود، خدابنده، ابهر، خرمدره و سلطانیه را شامل می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان تصریح کرد: فراخوان واگذاری حمل آرد این دو گروه اعلام شده و درصدد هستیم که با این کار یک نوع رقابت را ایجاد کنیم. 

هر شرکت فقط می‌تواند حمل آرد یکی از این دو گروه‌ را بر عهده بگیرد؛ اولویت نخست ما، پیروزی شرکت‌های بومی است که خوشبختانه از نظر امکانات سخت افزاری هیچ‌گونه کمبودی در مقایسه با شرکت‌های کشوری ندارند.

وی خاطرنشان کرد: از هفته گذشته فراخوان اعلام شده و تا فردا چهارشنبه 21 شهریور، شرکت‌های حمل آرد فرصت شرکت در مناقصه را دارند. نهایتاً دو شرکت پیروز حمل آرد استان تا اوایل هفته آینده مشخص خواهند شد.

محمدی در پایان از افزایش میانگین 22 درصدی قیمت نان در زنجان خبر داد و افزود: این افزایش قیمت از دهه نخست مهرماه عملیاتی می‌شود. قیمت لواش 100 تومان، بربری 350 تومان و سنگگ 500 تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانحمل آردنانواییقیمت لواش
sedayezanjannews.ir/nx12791


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»