کد خبر: 12796
1403/06/21 - 12:49


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبرداد:

پرداخت ۴۱ درصد از مطالبات گندمکاران زنجانی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 3 هزار و 618 میلیارد تومان از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی که محصول خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ ولی‌الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان  اظهار کرد: بیش از 41 درصد از بهای گندم تحویلی کشاورزان زنجانی که گندم خود را تحویل داده‌اند به‌عنوان بخشی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل (کشاورزی) به گندم‌کاران پرداخت شده است. 

وی با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان شدت گرفته است، خاطرنشان کرد: بخش عظیمی از مطالبات گندم‌کاران عزیز در روزهای آتی تا آخر شهریورماه سال جاری به‌حساب آنان واریز و پرداخت مطالبات به‌روز می‌گردد. 

زمانی گفت: تاکنون بیش از 496 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی تا مورخ 20 شهریورماه سال 1403 خریداری و در سیلوهای استاندارد ذخیره‌سازی شده است.وی اظهار کرد: تاکنون 84 هزار و 964 محموله گندم از 24 هزار و 66 گندم‌کار خریداری و در سیلوهای ملکی و بخش خصوصی، جهت برنامه‌ریزی در تأمین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است. زمانی ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال جاری از کشاورزان به‌ازای هر کیلوگرم 17 هزار و 500 تومان تعیین شده است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانگندمکشاورزگندم‌کاران
sedayezanjannews.ir/nx12796


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»