کد خبر: 12833
1403/06/27 - 12:23


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم خبرداد:

یاقوت‌های سرخ طارم در راه کشورهای همسایه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم با بیان اینکه امسال پیش‌بینی می‌شود ۲۵ هزار و ۵۰۰ تن محصول انار از باغات این شهرستان برداشت شود، گفت: محصول انار برداشت شده علاوه بر ارسال به سایر استان‌ها به کشور‌های همسایه مثل عراق نیز صادر می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ منوچهر یارمحمدی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم با اشاره به اینکه از زمان برداشت انار در این شهرستان از اواسط شهریورماه آغاز و تا نیمه آبان‌ماه ادامه دارد، اظهار داشت: سطح زیر کشت باغات انار در شهرستان طارم یک هزار و ۷۰۰ هکتار است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم با بیان اینکه در هر هکتار ۱۵ تن انار برداشت می‌شود، گفت: سالانه ۲۵ هزار تن انار برداشت و روانه بازار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲ هزار بهره‌بردار طارمی مشغول برداشت به کار کشت و برداشت انار مشغول هستند، افزود: دوستی، شهوار سفید، ملس ساوه، پوست سفیدپوست سیاه، ترش، ملس, پوست سفید محلی از ارقام کشت شده در شهرستان هستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم با بیان اینکه امسال پیش‌بینی می‌شود ۲۵ هزار و ۵۰۰ تن محصول انار از باغات این شهرستان برداشت شود، گفت: محصول انار برداشت شده علاوه بر ارسال به سایر استان‌ها به کشور‌های همسایه مثل عراق نیز صادر می‌شود.

منبع/ فارس

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانجهاد کشاورزیصادراتطارم
sedayezanjannews.ir/nx12833


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»