کد خبر: 12862
1403/07/01 - 9:28


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبرداد:

حفر و تجهیز ۱۹ حلقه چاه در شهرستان خدابنده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: اجرای عملیات حفاری و تجهیز ۱۹ حلقه چاه عمیق و دستی در روستاهای شهرستان خدابنده آغاز شد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ علی محمد نادرخانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: با بهره برداری از این طرحها ۱۰۰ لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب آشامیدنی در شهرستان خدابنده افزوده می شود.

وی اظهار داشت: از این تعداد چاه تامین آب، هشت حلقه عمیق و ۱۱ حلقه نیز به صورت دستی حفر می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: برای اجرای این طرحها در مجموع اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

نادرخانی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح ها جمعیتی افزون بر هشت هزار نفر در شهرستان خدابنده از نعمت آب سالم و پایدار برخوردار می شوند.

وی گفت: هشت حلقه چاه عمیق در روستاهای زرند، عینجک، مجتمع قائم، پیرمرزبان و پنبه زبان، سراب، گل تپه، قزل بلاغ و نوربهار حفاری و تجهیز می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: روستاهای عموکندی، آهارمشکین، قوشه کند، قیاسکندی، توزلو، دولجین، چراغ حصاری، مهرین آباد، خلیفه قشلاق، امیرلو و سهرورد نیز از جمله مناطقی هستند که چاه های دستی در آن حفر و تجهیز می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآور شد: در حفاری تعداد هشت حلقه از این چاه ها از مشارکت مردمی نیز استفاده شده است.
شهرستان خدابنده با جمعیتی افزون بر ۱۸۰ هزار نفر یکی از هشت شهرستان استان زنجان است که تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارد.
۳۳۰ روستای استان در تنش آبی قرار دارد که این تنش در ۵۳ روستا دائمی و در مابقی فصلی است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانتنش آبیشرکت آب و فاضلابعملیات حفاری
sedayezanjannews.ir/nx12862


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»