کد خبر: 12902
1403/07/04 - 14:26


امضای تفاهم‌نامه همکاری انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران و انجمن سازندگان و تأمین‌کنندگان کالا و خدمات انرژی‌های تجدیدپذیر (ساتکا)

تفاهم‌نامه همکاری انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران و انجمن سازندگان و تأمین‌کنندگان کالا و خدمات انرژی‌های تجدیدپذیر (ساتکا) در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی(ماینکس ۲۰۲۴) به امضا رسید

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ تفاهم‌نامه همکاری انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران و انجمن سازندگان و تأمین‌کنندگان کالا و خدمات انرژی‌های تجدیدپذیر (ساتکا)  در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی(ماینکس ۲۰۲۴) به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه همکاری که به امضای مجتبی بزرگ مدیرعامل انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران و حمیدرضا صالحی رئیس هیأت مدیره ساتکا رسید، به دنبال شناسایی فرصت‌ها و ظرفیت‌های همکاری مشترک در خصوص توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در صنعت سرب و روی، می‌باشد.

همکاری در برگزاری همایش ها، سمینارهای حضوری، وبینارها و نمایشگاه های مشترک و همکاری در تدوین قوانین، آیین نامه ها و دستورالعمل های مرتبط با توسعه نیروگاه تجدیدپذیر در صنعت سرب و روی. از جمله مفاد این تفاهم‌نامه همکاری مشترک است.

شایان ذکر است، در راستای توسعه‌ی انرژی‌های تجدیدپذیر و کاهش وابستگی به سوخت‌های فسیلی، انجمن سرب و روی ایران و انجمن سازندگان و تامین‌کنندگان کالا و خدمات انرژی‌های تجدیدپذیر دست به امضای تفاهم‌نامه‌ای همکاری زدند که این همکاری که با هدف ایجاد هم‌افزایی بین دو صنعت سرب و روی و انرژی‌های تجدیدپذیر صورت گرفته است، نویدبخش تحولات بزرگی در حوزه انرژی کشور است.

این همکاری مشترک نه تنها به کاهش هزینه‌های تولید انرژی و افزایش بهره‌وری انرژی کمک خواهد کرد، بلکه به کاهش آلودگی محیط زیست و ایجاد اشتغال نیز کمک شایانی خواهد نمود. با توجه به پتانسیل‌های موجود در صنعت سرب و روی ایران و نیاز روزافزون به انرژی‌های پاک، این تفاهم‌نامه می‌تواند گامی مهم در جهت تحقق اهداف توسعه پایدار کشور باشد. انتظار می‌رود با اجرایی شدن مفاد این تفاهم‌نامه، شاهد رشد و توسعه‌ی صنایع مرتبط با انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور باشیم.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانساتکاکاهش آلودگیتولید انرژی
sedayezanjannews.ir/nx12902


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»