کد خبر: 12907
1403/07/05 - 13:19


رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

تردد در جاده‌های زنجان ۱۱ درصد افزایش یافت

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طی ۶ ماهه اول سال جاری ۲۱ میلیون و ۳۴۴ هزار و ۵۵۰ تردد در ورودی و خروجی‌های استان ثبت شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه قبل حدود ۱۱ درصد افزایش دارد.

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ محمد محمدی  رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: در همین مدت، تعداد تخلفات ارسالی به پلیس ۳۰۷ هزار و ۵۳۷ فقره بوده است که در مقایسه با مدت مشابه قبل حدود ۷۰ درصد کاهش دارد و این موضوع نشانگر رعایت سرعت مجاز توسط اغلب رانندگان است.

به گفته این مسوول، بیشترین درصد تردد همچنان به آزادراه زنجان - قزوین اختصاص دارد که ۳۳ درصد ترددهای استان در ۶ ماهه امسال را تشکیل می دهد.

وی اظهار داشت: رتبه دوم نیز به ورودی و خروجی استان از سمت تبریز با حدود ۲۴ درصد کل ترددهای استان مربوط است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: در این‌ مدت، چهار سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه- قیدار- همدان در سه مقطع نصب و راه اندازی شده است.

وی گفت: تعداد سامانه های ثبت تخلف سرعت در استان با این تعداد به ۴۱ دستگاه می رسد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطر نشان کرد: تعداد کل دستگاه های تردد شمار فعال استان ۸۸ دستگاه و دستگاه های کنترل سرعت در گذرگاه شرقی و غربی زنجان نیز در مجموع ۳۲ دستگاه است

منبع/ ایرنا

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانراهداریتخلفاتترافیک
sedayezanjannews.ir/nx12907


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»