کد خبر: 12964
1403/07/11 - 12:10


رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خبر داد:

وعده ۴۰ روزه تکمیل زیرساخت‌ پل شهیدان کریمی

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به وعده ۴۰ روزه شرکت‌های آب، برق، گاز و مخابرات برای تکمیل زیرساخت‌های پل شهیدان کریمی گفت: در چند روز آینده طی جلسه‌ای آخرین اقدامات این شرکت‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ منصور مرادلو رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از پیشرفت قابل‌توجه پروژه شهیدان کریمی خبر داد و اعلام کرد: موانع اصلی این پروژه که عمدتاً مربوط به زیرساخت‌های مخابرات، گاز، آب و فاضلاب بوده‌اند در حال رفع شدن هستند.

وی با تاکید بر اهمیت نظارت بر اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: علاوه بر شهرداری، مشاوران عالیه‌ای نیز بر اجرای پروژه نظارت دارند و کنترل دقیقی بر تمامی مراحل کار صورت می‌گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان افزود: مشکلات اصلی پروژه در میدان مدیریت و تقاطع ثمین متمرکز شده بود که با تلاش شرکت‌های زیرساختی و همکاری دستگاه‌های اجرایی، این موانع در حال رفع شدن هستند.

بر اساس اظهارات مرادلو شرکت مخابرات اعلام کرده است که زیرساخت‌های خود را در مسیر پروژه به طور کامل آماده کرده است و شرکت‌های آب و فاضلاب نیز با جدیت در حال اجرای کانال‌ها و انتقال خطوط آب شرب هستند

وی با اشاره به پیچیدگی‌های اجرای پروژه در این مسیر پرترافیک، گفت: شرکت‌های زیرساختی قول داده‌اند که در مدت ۴۰ روز آینده، تمامی مشکلات مربوط به تاسیسات زیرساختی را برطرف کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با ابراز امیدواری نسبت به تسریع در اجرای پروژه شهیدان کریمی، تاکید کرد: رفع موانع زیرساختی گامی مهم در جهت اتمام هرچه سریع‌تر این پروژه است.

وی با اشاره به حفاری‌های گسترده در طول این مسیر، یکی از چالش‌های اصلی را مشکل مخابراتی در میدان مدیریت عنوان کرد و افزود: با همکاری شهرداری و پرداخت 28 میلیارد تومان به شرکت مخابرات، این مشکل مرتفع شده است.

مرادلو همچنین از وعده پیمانکار برای اتمام پل جهتی سه راه زنجان تا پایان بهمن ماه خبر داد و از همکاری سپاه استان در واگذاری بخشی از زمین‌های خود به این پروژه قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اهمیت صبوری شهروندان، به‌ویژه ساکنین منطقه، خاطرنشان کرد: این پروژه معارض چندانی ندارد. با این حال نیاز به عریض شدن پل‌های عابر پیاده در مسیر پروژه، روند اجرایی را تا حدودی طولانی کرده است و در آخرین جلسه مشترک با شرکت‌های زیرساختی، مشکلات تاسیسات در این پروژه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا در آینده نیز عملکرد این شرکت‌ها به طور مرتب ارزیابی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به اهمیت این پروژه عظیم شهری تاکید کرد و از شهروندان خواست تا با صبوری و همکاری خود، در اجرای هرچه بهتر این پروژه مشارکت کنند.

منبع/ موج رسا

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانپروژه شهریزیرساخت‌های شهریپل شهیدان کریمی
sedayezanjannews.ir/nx12964


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»