کد خبر: 12982
1403/07/14 - 9:59


مدیرکل استاندارد استان زنجان:

جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در زنجان زیر ذره بین استاندارد قرار دارد

مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: جایگاه‌های عرضه سوخت مایع استان زیر ذره بین کارشناسان این اداره کل قرار دارد و صحت عملکرد نازلها طبق برنامه سنجش می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: جایگاه‌های عرضه سوخت مایع استان زیر ذره بین کارشناسان این اداره کل قرار دارد و صحت عملکرد نازلها طبق برنامه سنجش می‌شود.

مهدی قهرمانی  افزود: به منظور بررسی صحت عملکرد نازل های عرضه سوخت مایع موجود در استان زنجان و شهرستان های تابعه نیمه نخست امسال، تعداد ۹۸۸ نازل، مورد آزمون قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: بر این اساس بیش از ۹۹ درصد این نازل ها مورد تایید استاندارد بود و نازل هایی که نیاز به تنظیم و بررسی مجدد داشتند، بلافاصله نسبت به تنظیم و آزمون مجدد آنها اقدام شد.

این مسوول ادامه داد: بازدید از جایگاه های عرضه سوخت مایع و آزمون نازل‌ها در راستای وظایف قانونی استاندارد و به منظور بررسی صحت عملکرد نازل و جلوگیری از کم فروشی و ضرر و زیان برای مصرف کنندگان، طبق برنامه هر چهار ماه یکبار انجام می‌شود.

قهرمانی افزود: در صورت عدم تایید، صاحبان جایگاه سوخت تا زمان اصلاح نازل های مردودی حق استفاده از آن ها را ندارند.

مدیر کل استاندارد استان زنجان در پایان از مردم درخواست کرد، در زمان استفاده از نازل های عرضه سوخت مایع،به تاییدیه و تاریخ انجام آزمون توجه کرده و در صورت نداشتن این برچسب موارد را از طریق سامانه مردم دار به نشانی ۱۵۱۷.inso.gov.ir و یا شماره تماس ۱۵۱۷ به این اداره کل گزارش کنند.

منبع/ ایرنا
اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانجایگاه سوختسامانه مردم دارسوخت مایع
sedayezanjannews.ir/nx12982


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»