کد خبر: 13055
1403/07/21 - 13:23


نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌ها:

وزیر کشور، مانع از تسویه حساب روزهای آخر استاندار زنجان و فرماندار شهرستان خدابنده شود

اصانلو گفت: وزیر کشور و رئیس‌جمهور، آتش انتقام استاندار زنجان و فرماندار شهرستان خدابنده را خاموش کنند و مانع از سیاسی‌کاری این‌ افراد شوند که به جرم حمایت از دکتر پزشکیان آبروی مردم را نبرند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مجید اصانلو نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به اقدامات استاندار زنجان و فرماندار خدابنده در روزهای آخر مسئولیت، گفت: این افراد در این واپسین روزهای مسئولیت، شروع به اقداماتی مشکوک و غیرقابل قبول نموده که به نظر می‌رسد به نوعی تسویه حساب سیاسی با فعالان ستاد دکتر پزشکیان در روزهای آخر باشد.

وی افزود: متأسفانه شاهد صدور آرا مشکوک از هیئت حل اختلاف شوراهای اسلامی استان زنجان و اجرای آن به صورت غیرقانونی هستیم که با نصب بنرهای جهت‌دار و مبهم موجب تشویش اذهان عمومی و ترور شخصیت شوراهایی شده که در دو انتخابات گذشته موضعی متفاوت با استاندار و فرماندار داشته‌اند.

عضو شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: مسائل بسیار ساده اداری که تا به امروز در قالب جلسات معمول حل و فصل می‌شده، تغییر رویه داده و در قالب آرا بی سابقه و نصب بنر و غیره خودشان را نشان می‌دهند.

اصانلو ادامه داد: در یکی از موارد شورای شهر کرسف که مراحل قانونی ترک تشریفات در یک پروژه بسیار کوچک را ناقص انجام داده بود با رأی اخطار کتبی و اعلان عمومی مواجه شد که فرماندار خدابنده رأی مذکور را به صورت کاملا غیرقانونی در چندین بنر مبهم و با ادبیاتی عجیب چاپ کرده و موضوع را وارونه جلوه داده است.

نماینده استان زنجان در شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: به خیال خود با این کار خود می‌خواهند آبروی شورا را ببرند. این آرا بی سابقه است و تاکنون سابقه نداشته است. متأسفانه این اقدام فرماندار خدابنده باعث تشویش اذهان عمومی و سلب آرامش مردم شده و می‌خواهند تسویه حساب سیاسی کنند.

اصانلو، بیان داشت: این قبیل کارهای بی‌سابقه، اعتماد مردم را از مدیریت شهری سلب می‌کند و باعث بدبینی مردم به شوراها می‌شود که نتیجه آن کاهش مشارکت مردم در انتخابات و عدم همکاری آن‌ها با شوراها در زمینه‌هایی مانند عوارض و مالیات و غیره خواهد شد که همه این‌ها نیز در نهایت دودش به چشم مردم می‌رود.

وی در پایان، گفت: وزیر کشور و رئیس‌جمهور، آتش انتقام استاندار زنجان و فرماندار شهرستان خدابنده را خاموش کنند و مانع از سیاسی‌کاری این‌ افراد شوند که به جرم حمایت از دکتر پزشکیان آبروی مردم را نبرند.

منبع/ پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانتسویه حسابشهرستان خدابندهدکتر پزشکیان
sedayezanjannews.ir/nx13055


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»